Ämne: Sprite spelar
Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-12, 18:01   #28
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Nej "normalt" betyder ett -0.5 spel på live:en att man spelar på vinnaren från det resultatet. Dvs hade detta spel legat på säg sbo:s live så hade det i slutänden förlorat eftersom Lugi nu vann med ett mål efter ledning med 3.

Därav min fråga, uppenbarligen tillämpar SVS inte spelet på det sättet utan räknade precis som du säger och då var det självklart ett enormt felsatt odds och ett otroligt bra spel. Snyggt!
Jaha, nu är jag med på vad du menar

Jo, du har helt rätt att det likväl kan betyda att man spelar från det resultatet, fast då hade jag varit väldigt noga att skriva ut det i texten. De flesta här på sharps har ju konto på Svenska Spel så antog att alla förstod vad jag spelade
Tack för input och berömmet!

Citat:
Ursprungligen postat av xanderr Visa inlägg
Snyggt lirat @ Lukas Rosol vs Fabio Fognini, Rosol lirade riktigt bra!
Tack xanderr, kul med lite snack i tråden med. Kunde tyvärr inte se matchen själv då jag var på gymmet men 6-3, 6-2 var ju överkörning och han hade ju inte en enda breakboll emot sig på hela matchen.

Oddset steg lite idag så synd att man tog det redan igår men jag tyckte inte det speglade chanserna att ge Rosol endast 25% i dagsläget mot Fognini.