Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-28, 11:56   #12
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Har hittat några skrällbud värda att uppmärksamma.

V75-1: 4 Backfire och 5 Neona Princess körde i årgångsloppen som treåringar. Jag tycker inte de är sämre än de 4 hästarna som är före dem i strecklistan. De har dessutom bra spår och skickliga kuskar. Fint spelvärde.

V75-2: 7 Pif är en häst som alla nog tittat på, men som man väljer bort för att det blir för dyrt. Se upp med den, tycker formen finns där.

V75-3: Solvato mot Magic Tonight, och så är alla spända på vad Occhione Jet kan. Då kan svaret bli 4 I'm the answer. Norsk häst med Björn Goop för första gången.

V75-4: 8 Martini Akema har inte spåret med sig, men vilken form han visar upp! Om Happy Days har en sämre dag idag så kan det skrälla.

V75-5: 12 Blazie Silvio startar från tillägg, men har form i kroppen. I ett mycket öppet lopp tycker jag hon är ganska felstreckad.

V75-6: 2 Hertig Shim är en klassig häst som sällan gör en dålig insats. Thomas Uhrberg vet dessutom hur man vinner lopp, så jag tycker spelarna glömt den här lite för mycket.

V75-7: 11 Cool Keeper är en doldis som kört i rätt hög klass som treåring, och som nu är inkvalad till pokalloppen som fyraåring. Spåret är inte kul, och motståndet är tufft, men 1% är mycket frestande. Det kan ju bli optimistiska styrningar där framme.