Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart
Jag sa ingenting om att han bara skriver saker som alla andra redan vet om, det är något du själv diktat ihop.
|
Citat:
Ja, men det jag reagerar på är att visa här hyllar honom till skyarna för att han väljer att lägga fram det som alla andra vet om. Visst, det är bra, men det är inget som gör honom till spelarnas gud..
|
No comment...
Citat:
Och nej, jag ska inte skriva någon analys här på sharps. Han tjänar pengar på att göra det, vilket inte jag gör. Du tror väl för fan inte han skriver milslånga biblar bara för att bjuda på det? Allt han är ute efter är att göra reklam för sin "fantastiska" statistikbibel och därefter kunna håva in kulor.
|
Jag vet att det är pga reklamen men för mig som läser det skiter jag ju i av vilken anledning han gör det. Jag får informationen han skriver gratis förrutom den lilla del som han hänvisar till boken.
Citat:
Apropå mina och NicklasJ's rekar vill jag bara säga att mina inte är så mycket sämre än hans som du tror.. Av våra senaste tio rekar har jag satt sex av dem medan han satt fem. Dessutom har mina vinstrekar varit till högre odds än hans, vilket gör att jag lyckats bäst med rekarna på slutet. Håller med om att Nicklas har grymma rekar och erkänner att hans analyser är hästlängder bättre än mina, men kom inte och säg att mina är så extremt kassa då jag tjänat mer pengar på de än vad du gjort under alla dina år som Jens-ryggare.
Är det inte så att det är resultatet som räknas, och inte analyserna? Man minns den som satte V75:an, inte den som hade 7 rätt på förhand!
|
Du har ett otroligt kortsiktigt tänkande. En vinnande spelare spelar ju mycket hellre en bättre analyserad rek än en sämre analyserad rek. Att bemöta ditt argument om de 5-6 senaste spelen är bara löjligt men jag tänker ändå länka hans låsta spreasheet med 122% ROI på
787(!) spel. Återkom när du har någon slags volym att komma med
https://www.sharps.se/spreadsheet/28644