Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-17, 01:12   #50
Flickepojken

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det finns framförallt två saker som är väldigt "fel" spelmässigt sett enligt min erfarenhet. Det ena är, om man har förlorat en del under en speldag, att då försöka vinna tillbaka förlusten i de/det sista loppen/loppet. Ofta blir det då någon form av desperat spel på någon högoddsare vilket givetvis nästan alltid slutar i ännu större förlust. Det andra är om man har lyckats vinna en hygglig slant, att då bli övermodig och satsa högre belopp än man brukar. " Det gick ju så enkelt att vinna bra med pengar så jag satsar lite extra nu när jag är i flyt"
Det är sällan någon bra spelstrategi.
Men jag tror nog ändå att du är klok nog att undvika dom värsta spelfällorna flickepojken För övrigt var det många kloka ord från Fulsprit i hans analys.

Just det var som hände mig idag "bli övermodig och satsa högre belopp än man brukar. "

Jag tycker trav är roligt, men pengar det är allvar för mig. Så i regel så har jag svårt att se spelandet som rent ploj bara. Jag är här för en anledning, visst skaffar jag mig ett nytt intresse så är det bonus, men målet är ändå att gå med plus om det så är småsummor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), tomtom2 (+5)
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat