Visa ett inlägg
Gammal 2014-06-18, 19:48   #493
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Ja jag spelade dom på känsla och hann ingen analys då jag kom hem från jobbet. Jag skriver hur mycket jag vill i denna tråd om mina VM spel.

Stoppa mig du då!

Sen kan jag tyvärr inte vara med i VM-tävlingen då jag inte hade internet på 7-dagar förra veckan. Dålig tajming på att ha internet strul då.
Hahaha du är bra rolig du men aldrig läsvärd så lika bra att blocka istället för att ödsla energi. Verkar ju som att några höll med mig dock i mitt inlägg men fortsätt spamma på du.

Lite intressant dock att du skriver att du spelade på känsla men inte hann med någon analys? Antingen har man ju analyserat en match ELLER så spelar man på matchen på känsla. Blir liksom svårt att spela på känsla efter att man har analyserat

VM-tävlingen är inte stängd efter ett visst datum, man kan gå med när som helst. Just nu har det gått att spela 16 spel sedan i måndags och med +500 på varje spel så hade du kunnat leda tabellen om du satt samtliga. Vi har väl typ bara kommit halvvägs i tävlingen dessutom i skrivande stund.

Men gör som du vill. Fortsätt spamma dina spel. Skriv gärna lite chatt här och där och oneliners. Jag kommer inte se dina inlägg iaf