Visa ett inlägg
Gammal 2010-04-28, 11:04   #347
Methodwaste

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Okej, update på vad som gäller.

Besvärlig familjesituation har satt käppar i hjulen för bettingen, beslutade mig tidigt för att pausa med egna spel tills man fick tillbaka sin peace of mind, har under tiden endast följt Sharps MLB. Detta har sista tiden massakerat min rulle rätt bra, inte Sharps fel, endast mitt eget. Har inte hunnit med samtliga spel och har även (av misstag) råkat dubbelbetta en tung förlustdag. I och med att min ökning i insatserna på detta spel timades rätt perfekt med när de röda siffrorna börjat dyka upp så har det inneburit tokminus.

Jag har även haft svårt att hänga med i svängarna på fotbollen, vilket gör det svårt att ta bra beslut nu när allt drar ihop sig. Kommer därför avsluta den här dagboken och börja om på ny kula med en ny strategi. Den här dagboken har lärt mig väldigt mycket, och jag ligger trots allt rätt bra plus.

Start: 10.000:-
Slut: 12.840:- (+56.8U)
Antal spel: 405
Vinster: 207
Förluster: 175
Push: 23
ROI: 105.14%
Toppnottering: 17.334:-

Tackar alla som skrivit och följt här, jag är långt ifrån slut, ska bara ladda om kanonerna och göra strategin ännu bättre. Vilket jag tror behövs nu, speciellt angående ryggningarna då min specialite (fotbollen) tar paus över sommaren i de flesta länder.

BOL!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng