Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-21, 08:51   #346
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Har höjt till 10/10 och träffat 0-4 där så det svider, men jag anser att detta är en så pass bra investering långsiktigt att jag "sabbar" den bra starten och kör vidare på 10/10.
Jo, lite så jag tänker.
Om jag drar ner det till 5/10, krävs de dubbelt med träffar för att komma igen jämfört med att jag fortsätter med 10/10, vilket bara är dumt känns det som..... Känns ju inte som att "bad-streak" kan fortsätta allt för länge...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-28, 10:04   #347
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Okej, update på vad som gäller.

Besvärlig familjesituation har satt käppar i hjulen för bettingen, beslutade mig tidigt för att pausa med egna spel tills man fick tillbaka sin peace of mind, har under tiden endast följt Sharps MLB. Detta har sista tiden massakerat min rulle rätt bra, inte Sharps fel, endast mitt eget. Har inte hunnit med samtliga spel och har även (av misstag) råkat dubbelbetta en tung förlustdag. I och med att min ökning i insatserna på detta spel timades rätt perfekt med när de röda siffrorna börjat dyka upp så har det inneburit tokminus.

Jag har även haft svårt att hänga med i svängarna på fotbollen, vilket gör det svårt att ta bra beslut nu när allt drar ihop sig. Kommer därför avsluta den här dagboken och börja om på ny kula med en ny strategi. Den här dagboken har lärt mig väldigt mycket, och jag ligger trots allt rätt bra plus.

Start: 10.000:-
Slut: 12.840:- (+56.8U)
Antal spel: 405
Vinster: 207
Förluster: 175
Push: 23
ROI: 105.14%
Toppnottering: 17.334:-


Tackar alla som skrivit och följt här, jag är långt ifrån slut, ska bara ladda om kanonerna och göra strategin ännu bättre. Vilket jag tror behövs nu, speciellt angående ryggningarna då min specialite (fotbollen) tar paus över sommaren i de flesta länder.

BOL!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-28, 11:17   #348
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska bli kul att följa dig när du kommer tillbaka. BOL med det övriga.
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-28, 11:21   #349
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

mm BOL med the things that matter!
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-04-28, 16:49   #350
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Låst på trådskaparens begäran.

//MOD
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.

Senast redigerad av Qirren den 2010-04-28 klockan 16:56.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td