Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-20, 19:51   #7
Galeocerdo cuvier
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Nätdating får ju klassas som en ''norm'' idag. Och att vara emot något som förenar två individer är ju inte populärt. Jag må vara gammalmodig eller nåt men jag tycker att ''springa på'' en partner känns lite mer äkta, så att säga.

Behöver inga motargument till detta då detta bara är ren känsla från min sida, dvs ingen logik bakom.
Jag håller med dig gällande ditt påstående om att det känns oäkta. Tycker det är oerhört stelt att nätdejta i och med att man så aktivt försöker odla ett intresse för andra människor, något som gör det stelt, i alla fall för mig. Det blir konstlat och onaturligt. Sedan måste jag även säga att tjejerna på dessa sidor är tråkiga som tvättsvampar i och med att de inte anstränger sig för fem öre då efterfrågan/utbud sannerligen är till tjejernas fördel (500 meddelanden i minuten.)

Alla som skrivit till mig har i princip endast bemödat sig med "Hej" som deras första inledningsfras...

Det trevligaste är att umgås med folk i normala miljöer och uppleva ett naturligt intresse som uppstår.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2014-07-20 klockan 19:53.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat