Visa ett inlägg
Gammal 2014-07-22, 10:07   #126
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Vid något tillfälle var det ju så att de fick lägga till den norska delen av V4-spelet någonstans runt V4-3.

Sånt kan fortfarande hända och det är snarare där man borde lägga krutet. Att bygga om infrastrukturen så att det inte räcker med att spelen är reggade hos samarbetspartnern.

Att det skulle vara "enstaka foliehattar" håller jag inte med på. Det knorras i var och varannan spelbutik och oavsett om det är verkligheten eller inte så är det en typ av förtroendefråga.

Och ATG behöver varenda gnutta förtroende som de kan komma åt.
Ja det där med spelarnas förtroende kan man diskutera om, jag lever ju i tron att de spelare som lägger travlirandet på hyllan pga inbillade eller faktiska oegentligheter i bristande spelsäkerhet eller fusk är väldigt få. Försumbart om man jämför med speltappet man kommer få när man inte får med alla sista minuten-spel på banan och sista sekunden-spel på nätet.

Ser jag på min egen omsättning kommer jag säkert gå ner med minst 10% då jag är en tidsoptimist och även vill lämna in så sent som möjligt. Kommer missa inlämning på streckspelen många gånger innan jag justerat mig. Sista sekunden-spelen efter intrycken när de sluter upp bakom bilen, eller efter att ha hittat något annat intressant i oddslistorna i sista sekunden kommer nästan helt försvinna försvinna. Där droppar nog 5% av min omsättning permanent.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat