Hei alle! Først og fremst, pardon my... norsk.
Norsk grabb her som tenkte å begynne å delta aktivt her inne etter et par år som informasjons-leech. Har drevet med betting et par år, men venter enda på å vende de røde 97-98 roi-tallene den vanskelige siste biten over på grønn. Så det kommer nok ikke til å komme rekar fra meg før jeg vet at jeg er vinnende over tid, men håper å kunne bidra med noen interessante spill fra norsk fotball og ishockey dersom jeg kommer over dem.
Aller først har jeg imidlertid to spørsmål som jeg håper det er noen som kan svare på:
Når det kommer til handicap spill, asian eller europeisk, så er det noen tipsters og helter som jeg leser som avfeier en hcp-odds som uaktuell kun med begrunnelse at da burde oddsen på utfallet uten hcp vært så og så høy. Jeg har behandlet hcp-odds akkurat som all annen odds, for å spille så må jeg finne verdi. Spørsmålet er altså: finnes det noen "fixed rule" for hva for eksempel oddsen på H -1,5 bør være gitt oddsen på enkel H? En snarvei som gjør at det er enklere å vurdere om det er verdi?
Mitt andre spørsmål er om det er noen med mange bookies som vet om en som er god på H2H sesongspill i for eksempel premier league og championship? Blant mitt begrensede utvalg (8) finner jeg stort sett kun H2H mellom storkanonene. Finner ingenting på Oddsportal. Betbrain har noen, men utvalget virker veldig tilfeldig og jeg tipper at algoritmene deres kanskje ikke fanger opp slike spill så godt som de burde.
På forhånd takk for svar, ser frem til et fruktbart medlemsskap her på sharps