Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-10, 01:30   #5
sskssk

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1281
Standard

Daddycool>>>

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Det var så jag tolkade det och din fråga. Har man hittat till sharps skulle jag inte kalla någon för nybörjare och därav det första svaret att det givetvis bara var att hugga då du aldrig kan förlora på det. Antingen får du spela på oddset eller så får du pengarna tillbaka.

Jag har huggit felodds många gånger och är inte limiterad på bet365 så den risken är nog inte speciellt stor om du inte plussar riktigt rejält.
Det där skall du inte lita på för fem öre, bara Sprite sätt att försöka släta över sitt lilla klavertramp.

Vad som hade hänt är att vid torsk av spelet så hade du inte sett röken utav din insatts, hade därimot spelet gått in, så hade du fått ett meddelande ifrån B365 om att "bla bla bla bla bla pga tekniskt fel bla bla bla, så var det ett felaktigt odds du spelat på och det är nu ändrat till vad som var korrekt när du spelade"
Och bli inte förvånad om det oddset till och med hade varit lägre än dom 9x som det var innan det hoppade upp till 101.

Och skulle du fortsätta hugga felodds/utstick så kan du givetvis räkna med att limiteringen kommer ganska kvickt, kan ju dock klara dig om du är och har varit en "duktig kund" men det vill du inte vara
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+10)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat