Citat:
Ursprungligen postat av Helge
Det exemplet står för mig, bara mig. Varför INGEN annan lägger ut det, får dom svara själva på. Jag undrar med. Snåla, vill behålla det själva eller vad?
Samma stackare som levererar betaltips hela tiden. Finns väl fler som kan göra det ist för att klaga på dom som gör det?
*suck*
|
Det var absolut inte kritik mot dig Helge. Bara en förklaring varför jag tror att du och fler inte lägger upp deras tips men alla andra betaltjänsters.
De flesta här nuförtiden lägger ju ändå bara upp sina egna kuponger utan kvittonumret med ungefär 10 sek kvar till spelstopp utan att kommentera en endaste sak med hästarna som skulle kunna klassas som ett tips.
Undrar vad som skulle hända med travtrådarna om stekel, doob, helge, Strappa71, putte64 och några fler som jag inte minns på rak arm slutar skriva bra inlägg som NiklasJ, Klanke, varulv mfl redan har gjort (dem snittar väl 1 inlägg/veckan tillsammans i dagsläget). Tror tyvärr även att det räcker om ett par av dem slutar för att de andra ska känna att de inte har något i utbyte längre och slutar även dem.
Kanske skulle göra om rek-tävlingen till en serivceplay-tävling eller att man får rösta och ge + till de fem medlemmar man tycker tillfört mest den månaden. Mest + totalt vinner osv

Här hade det varit kanon med en funktion där man kan se vilka man har gett sharps till den senaste månaden och hur många sharps respektive medlem har fått så får man ne liten hint vilka man fått bra hjälp av.
5+ till xxxxxx
4+ till xxxxxx
3+ till xxxxxx
2+ till xxxxxx
1+ till xxxxxx
Samma prisstege som i senaste rek-tävlingen.