Skiter väl fullständigt totalt i alla PK-människor här inne som inte vet Sveriges och sitt eget bästa!!! Fortsätt ni och rösta på "sjuklövern" som totalt kommer köra Sverige i botten!
Skrattretande att man inte skulle få diskutera politik bara för några räddhågsna PKister skiter i brallan så fort de ser SDs framgångar!
Kan man spela på objektet så måste man väl få diskutera kring det också - sjukt vore det annars...
Diskuteras det inte kring kungahuset och dess medlemmars framtida barns kön och namn och varför - spelarna namnger här ofta sina favoritnamn? Diskuteras det inte om Big Brother och dess medlemmar och vem som är en idiot och vilken de har som favorit. Finns många spelobjekt där man namnger sin favorit utan att bli påhoppad - men politik, då, djävlars brinner det till hos vissa PKister - detta skall det pratas tyst om.
Hade det varit lika farligt att prata om SD om det gått dåligt för dem? Skulle inte tro det! Hade det varit något annat parti så tror jag inte Broder PK och Spryt spytt i sina munnar...
Varför skall jag helt fritt få namnge att jag älskar Liverpool, Degerfors, FBK, Islanders men inte SD?!
Jag spyr på PKister som er som alltid vill lägga munkavle på politiska motståndare...
SD - mot 14.6% - 2014
http://