Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-06, 10:35   #121
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Blir ett kanonval för SD då tom Reinfeldt har erkänt att välfärden kommer få stå tillbaka för alla miljarder som går till asylsökanden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1), Fulsprit (+3)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 13:28   #122
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tyvärr, criba - ett katastrofodds! Sverigedemokraterna ligger på runt stadiga 10-11% om man lägger samman de olika mätningarnas resultat - andelen "osäkra" väljare och/eller som ej ännu bestämt sig ligger väl mellan 10-15% - även där har SD en stor lejonpart sett till vad de andra partierna har...

Jag har spelat och hela tiden trott på ett resultat kring 15% - tror på 14.6%...

Man får också tänka på att många av dessa undersökningar är beställda av makter med en agenda. Vem tror egentligen att F! har uppemot 4% av rösterna? Nej, detta är en mediaförvanskad bild som man sett till att föra fram för att väljare i den rödgröna röran skall stödrösta på F! för att dessa ser ut att ligga nära att komma in i politikens finrum - verkligheten är att de ligger på runt 1-1.5%. Men detta kan ju inte rödvinsvänstern och MP-"journalisterna" tillstå, utan man gör allt för att förvanska verkligheten...

Drömmen vore att F! fick 3.95% utav rösterna och att merparten av dessa kom från MP och V. Men detta är ju inte verklighetsförankrat, tyvärr!

SD 2014 och framåt - för ett Sverige man kan leva i!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 14:09   #123
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan inte Sharps.se vara befriat från politik? Tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
packit (+10)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 14:14   #124
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Kan inte Sharps.se vara befriat från politik? Tack!
Varför det? Så länge det finns odds på politik så är det i allra högsta grad ett ämne även för Sharp$!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), Bettingamatoren (+10)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 14:26   #125
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Varför det? Så länge det finns odds på politik så är det i allra högsta grad ett ämne även för Sharp$!
Odds ja, men inte politiska åsikter som dryftades i inlägget före mitt.

Kräks på all SD-propaganda.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+5), Izacfosho (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 14:29   #126
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Odds ja, men inte politiska åsikter som dryftades i inlägget före mitt.

Kräks på all SD-propaganda.
I ett demokratiskt land har man rätt att uttrycka sin åsikt oavsett vilket parti som man sympatiserar med. Vill du propagera för Miljöpartiet eller SD spelar ingen roll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3), Alanya (+3), Snitch (+3)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 14:31   #127
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8342
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Odds ja, men inte politiska åsikter som dryftades i inlägget före mitt.

Kräks på all SD-propaganda.
Håller med dig helt. Kräks lite i munnen varje gång någon berättar att de ska rösta SD...

Tråden är väl till för spel på valet och inte för att uttrycka sina egna åsikter om vilket parti man ska rösta på?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 14:33   #128
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
I ett demokratiskt land har man rätt att uttrycka sin åsikt oavsett vilket parti som man sympatiserar med. Vill du propagera för Miljöpartiet eller SD spelar ingen roll.
Absolut, det var därför jag bad snällt om att slippa politik här.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 14:34   #129
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Absolut, det var därför jag bad snällt om att slippa politik här.
Håller med till viss del, men du drar ju ditt strå till stacken med din sista mening där. Själv spyr jag på många partier och deras politik men jag behöver inte skrika ut det här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10), Fulsprit (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 14:46   #130
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3615
Standard

Spelarna vet hur det går i valet...


http://www.mynewsdesk.com/se/unibet/...-valet-1050828
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 15:09   #131
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Håller med dig helt. Kräks lite i munnen varje gång någon berättar att de ska rösta SD...

Tråden är väl till för spel på valet och inte för att uttrycka sina egna åsikter om vilket parti man ska rösta på?

Jag skall rösta på SD.

Tror dom lär landa runt 15% så tror inte det är ett så bra lir utav Criba.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), Fulsprit (+5)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 15:45   #132
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skiter väl fullständigt totalt i alla PK-människor här inne som inte vet Sveriges och sitt eget bästa!!! Fortsätt ni och rösta på "sjuklövern" som totalt kommer köra Sverige i botten!

Skrattretande att man inte skulle få diskutera politik bara för några räddhågsna PKister skiter i brallan så fort de ser SDs framgångar!

Kan man spela på objektet så måste man väl få diskutera kring det också - sjukt vore det annars...

Diskuteras det inte kring kungahuset och dess medlemmars framtida barns kön och namn och varför - spelarna namnger här ofta sina favoritnamn? Diskuteras det inte om Big Brother och dess medlemmar och vem som är en idiot och vilken de har som favorit. Finns många spelobjekt där man namnger sin favorit utan att bli påhoppad - men politik, då, djävlars brinner det till hos vissa PKister - detta skall det pratas tyst om.

Hade det varit lika farligt att prata om SD om det gått dåligt för dem? Skulle inte tro det! Hade det varit något annat parti så tror jag inte Broder PK och Spryt spytt i sina munnar...

Varför skall jag helt fritt få namnge att jag älskar Liverpool, Degerfors, FBK, Islanders men inte SD?!

Jag spyr på PKister som er som alltid vill lägga munkavle på politiska motståndare...

SD - mot 14.6% - 2014

http://
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10), hammering (+5), jomtien (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 15:50   #133
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2200
Standard

Slänger in länken här också då det verkar vara här alla hänger idag. https://docs.google.com/document/d/1...ilebasic?pli=1
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 15:53   #134
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Skiter väl fullständigt totalt i alla PK-människor här inne som inte vet Sveriges och sitt eget bästa!!! Fortsätt ni och rösta på "sjuklövern" som totalt kommer köra Sverige i botten!

Skrattretande att man inte skulle få diskutera politik bara för några räddhågsna PKister skiter i brallan så fort de ser SDs framgångar!

Kan man spela på objektet så måste man väl få diskutera kring det också - sjukt vore det annars...

Diskuteras det inte kring kungahuset och dess medlemmars framtida barns kön och namn och varför - spelarna namnger här ofta sina favoritnamn? Diskuteras det inte om Big Brother och dess medlemmar och vem som är en idiot och vilken de har som favorit. Finns många spelobjekt där man namnger sin favorit utan att bli påhoppad - men politik, då, djävlars brinner det till hos vissa PKister - detta skall det pratas tyst om.

Hade det varit lika farligt att prata om SD om det gått dåligt för dem? Skulle inte tro det! Hade det varit något annat parti så tror jag inte Broder PK och Spryt spytt i sina munnar...

Varför skall jag helt fritt få namnge att jag älskar Liverpool, Degerfors, FBK, Islanders men inte SD?!

Jag spyr på PKister som er som alltid vill lägga munkavle på politiska motståndare...

SD - mot 14.6% - 2014

http://
Har inte någonstans hävdat att man inte får gilla SD (jag gör det inte). Politik ÄR laddat och jag anser att en politisk diskussion inte hör hemma på sharps.se. Att man sedan kan spekulera kring odds och valresultat är en helt annan sak. Det kan man göra utan att torgföra sina politiska åsikter. Hade reagerat lika oavsett vilket parti man sympatiserar med, den propagandan finns det andra forum än sharps.se för.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-06, 15:57   #135
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Det finns en tråd för valet i offtopic, där kan man diskutera sina åsikter!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), BroderH (+1), Sprite (+2)
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td