Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-07, 08:47   #153
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Börjar man aldrig intressera sig så kan man heller aldrig få en bättre bildning! Anser att diskussioner kring ämnen är betydligt bättre än envägskommunikation i form av dags- och kvällspress. Som du ser så har jag ju svalt rasist- och nazistsnacket med hull och hår. Du har dock inte sagt något som motbevisar att SD skulle vara något än ett rasistiskt parti. Däremot finns det mycket som tyder på att en hel del anhängare till partiet är rasister. Det var väl bara för någon dag sedan en kommunpolitiker från Halmstad syntes med en svastika kring vänsterarmen?

Ja, du är PK-indoktrinerad, det ser vi... Ja, du har svalt "rasist- och nazistsnacket med hull och hår".

NEJ! Du kan inte först komma med ett påstående om att SD är ett rasistiskt- och nazistiskt parti för att sedan avkräva svar/bevis, från den som sedan motsätter sig detta påstående... Det är du som skall föra fram "bevis" på att ditt påstående stämmer, inte tvärtom - så varsegod, visa på att SD som parti, inte enskilda medlemmar, är rasister- och/eller nazister...

Omvänd bevisbörda är bara något som ignoranta och oinsatta använder sig utav...

Jag har i ett tidigare inlägg förklarat varför jag anser att spelet som diskuterats är dåligt och att de osäkra rösterna kommer tillfalla SD i hög grad då "skämsfaktorn" är stor i Sverige - här kan du inte stå för saker och ting utan att bli stämplad för både det ena och det andra - särskilt om du står på den onda sidan... Därför uppger inte många i den osäkra gruppen väljare vad de tänker rösta på, trots att de troligen mycket väl redan vet vad de skall lägga sin röst på...

De osäkra brukar väl ligga på allt mellan 10-15%, beroende på undersökningsinstitut/bolag - kan tänka mig att SD har mellan 25-50% av dessa röster.

SD-2014 = 14.6%
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat