Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-07, 07:49   #154
criba
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Hej igen,

Min rek satte visst igång en riktigt intressant diskussion vilket alltid är uppfriskande. Mitt inlägg lades ur ett strikt spelarperspektiv men jag måste faktiskt erkänna att jag blir lite orolig för mitt lir när jag läser era inlägg. Märk väl att jag har den största repsekt för era respektive partipolitiska övertygelser men mitt inlägg hade alltså inte ett smack med själva politiken att göra, endast spelet. Känner du för att rösta på SD så ska du absolut göra det även om det riskerar att sabba mitt spel

Med detta sagt så noterar jag att Unibet nu erbjuder oddset 1,42 på SD under 15 procent och detta måste vara att betrakta som rena rama bankräntan för den som kände tveksamhet inför mitt förra spelförslag på 2,50 under 12,5 procent. Finns för mig inte på världskartan att SD får 15 procent i valet. Jag önskar er alla en skön söndag och önskar även SD lycka till i valet trots att jag på sätt och vis spelar emot dem. Tycker definitivt att de har ett existensberättigande i svensk politik även om jag ännu inte beslutat mig för vart jag lägger min egen röst på söndag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat