Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-08, 16:51   #221
kusagwa

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Det du beskriver gällande Ekeroth gör saken bara mer tydlig vilken jävla mupp han i själva verket är!

Sedan undrar jag bara VAR och HUR jag kopplar ihop Avpixlat med förintelsen?
Andra meningen var en provokation utan som helst koppling till Avpixlat men det tog fyr ordentligt bland alla Sverigedemokrater och rasister här inne!
Skojar du?

Jag skrev "Angående att använda Avpixlat som källa så är det en lika bra eller dålig källa som t.ex. aftonbladet eller expressen. All media vinklar till sin fördel, det är inte direkt någon större revolutionerade nyhet."

Och då kommer du dragandes med följande: Det tycker du...? Och förintelsen har aldrig ägt rum?

Så du kopplar absolut enligt min mening ihop att sätta tillit till Avpixlat med att förneka Förintelsen. Hur fan ska man annars tolka det du skrev?

Och angående Ekeroth hur är han en idiot om han som är en person med judisk bakgrund är medlem i det mest sionistika och Israel vänliga partiet som finns i Sverige? Det är exakt samma sak som att invandrare av annan etnicitet vara med i ett parti som gynnar en själv (t.ex. en finländare som går med i ett parti som vill värna om den finländska kulturen i Sverige) och inte är "emot" en på olika sätt (t.ex. brukar de olika partierna på "vänsterkanten" vara väldigt pro-palestinskt vilket SD inte kan anklagas för).

Detta blir mitt sista inlägg i denna tråd om det här ämnet, ingen vidare ide att debattera med någon som verkar helt inkörd på ett och samma spår.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat