Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-09, 09:48   #9
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2197600

Andorra tar emot Wales på en så kallad 3g-pitch som är något sorts konstgräs vad jag förstått. Enligt BBC så kan Bale ta rollen som striker i matchen mot Andorra. Även Ramsey ska vara fit for fight.
Andorra är ett bedrövligt fotbollslag och har mäktat med 1 (!) kryss på dem 15 senaste matcherna.
Förväntar mig att Wales tar tag i det här från start och kör över Andorra.
Håller nere insatsen dock då matchen inte spelas på naturgräs.

Ogiltigt spel-ID: 2198697

Väljer också att spela Italien borta mot Norge. Italien har en ny tränare i Conte och imponerade senast i träningsmatchen mot Holland som dem vann med 2-0. Visserligen fick Holland en utvisad tidigt men gillade ändå vad jag såg ifrån Italien i den matchen. Balotelli och Marchisio är avstängda. Även Pirlo och Chiellini saknas. Tror dock, och hoppas på att Italien inleder det här kvalet med en vinst! Låg insats på grund av kännbara avbräck i Gli Azzurri.

Ogiltigt spel-ID: 2198913

Det här blir sista spelet för kvällen. Förstår inte riktigt oddsen här då dessa lag inte direkt är målsnåla. Kazakerna har gjort mål i 4/5 senaste matcherna och letterna i 3/5. Även BLGM kan vara ett bra spel här, men väljer ändå överspelet med pengarna tillbaka vid två mål.

Senast redigerad av DD den 2014-09-10 klockan 07:45. Anledning: La till ett spel
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat