Ämne: V86 uppnsack
Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-09, 11:10   #5
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Beer Summit får inte överta, han tar spets av egen kraft.

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Tror inte Bergh tar ut honom i ett B gäng om han inte tror på chans. Straffspark när gänget är så litet, kan köra på säkerhet får ändå överta ingen som vill ha honom utvändigt sedan får han säkert köra i 22 tempo där framme, (skämt tempo) vinner han då inte det så är det avel som väntar... Lita på att Bergh ställt i ordning vill nog gärna visa sin hemmapublik vart skåpet skall stå.

Stefan Melander har inte rosat marknaden i år, haft för få framgångar, Digital ink streckas av de flesta på gamla meriter men även om formen är på gång är den inte 100%ig. En sådan som Reven d amour är i gott slag för dagen och får åter Björn i sulkyn, Beer summit laddar och får kanske överta, man siktar kanske på ryggen för att eventuellt ta honom på speed eller få en bra premie hem men att ta ledningen för att sedan tro på promenad i parken är lite väl oroväckande. Jag låser igen på 7-9 vill se mer av Inken innan jag tar honom igen, han är skyldig mig lite pengar men vill inte lägga mer på honom innan jag ser resultat.

Sedan kan mycket väl Volstread vara bäst en riktigt fin häst, jag var dock inte imponerad senast och vet ej om formen är 100%ig, skall normalt vinna detta men med tanke på senaste loppet tar jag med två streckvärda...