Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-08, 19:44   #1
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

V86 uppnsack


Kan lika bra börja tidigt...

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-09-10
Bana: Solvalla/Bergsåker
Spelform: V86, omg. 21

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 8 Nahar (2, 3)
2 8 Laurentius Romeo (1, 10)
3 7, 12 (9, 10)
4 7, 9 (6, 8)
5 8, 9, 12 (2)
6 2, 3, 8 (7)
7 3, 6, 9 (11, 8)
8 1, 7, 8, 10 (4, 9)

Vadet gäller startnummer

432 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 108,00 kr

Kvittonummer: 4B8A 551D 1241


Spiken: Nahar har bara sig själv att tävla emot, annars överlägsen dessa..

Lillspiken: Laurentius Romeo har övertygat på slutet, trotts spåret bör det vara bra chans...

Dragen:

Hankypanky Pagan hoppade bort sig senast men har bra fart i sig. Segerstrider felfri...

Revene d amour och Beer summit är streckvärda då de har bättre chans än formlösa Digital ink.

Min lilla luring är kapabel men har inte fått nosen först ännu. Snart...

Stinger Hanover brukar segerstrida, formen är dock ??? men i normalt skick är han med dem i mål...

Fashion Diva har inte fått till det men har bra fart för att vinna detta, spets och slut? Navaronne är mycket kapabel, nya batterier och farlig med klaff. RESPLENDENT CAVIAR har toppform!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 09:25   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

Nahar vinner om han inte tappat formen. Digital Ink verkar upp i form och jag tror han tar hem det här. Volstead har också toppchans. Tror ingen bråkar med Tarzans häst, utan han kan lugnt köra sig till ledningen. Så ser i alla fall mina förhandidéer ut, sedan kan det ändras beroende på vilken info som framkommer.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 09:35   #3
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nahar vinner om han inte tappat formen. Digital Ink verkar upp i form och jag tror han tar hem det här. Volstead har också toppchans. Tror ingen bråkar med Tarzans häst, utan han kan lugnt köra sig till ledningen. Så ser i alla fall mina förhandidéer ut, sedan kan det ändras beroende på vilken info som framkommer.
Tror inte Bergh tar ut honom i ett B gäng om han inte tror på chans. Straffspark när gänget är så litet, kan köra på säkerhet får ändå överta ingen som vill ha honom utvändigt sedan får han säkert köra i 22 tempo där framme, (skämt tempo) vinner han då inte det så är det avel som väntar... Lita på att Bergh ställt i ordning vill nog gärna visa sin hemmapublik vart skåpet skall stå.

Stefan Melander har inte rosat marknaden i år, haft för få framgångar, Digital ink streckas av de flesta på gamla meriter men även om formen är på gång är den inte 100%ig. En sådan som Reven d amour är i gott slag för dagen och får åter Björn i sulkyn, Beer summit laddar och får kanske överta, man siktar kanske på ryggen för att eventuellt ta honom på speed eller få en bra premie hem men att ta ledningen för att sedan tro på promenad i parken är lite väl oroväckande. Jag låser igen på 7-9 vill se mer av Inken innan jag tar honom igen, han är skyldig mig lite pengar men vill inte lägga mer på honom innan jag ser resultat.


Sedan kan mycket väl Volstread vara bäst en riktigt fin häst, jag var dock inte imponerad senast och vet ej om formen är 100%ig, skall normalt vinna detta men med tanke på senaste loppet tar jag med två streckvärda...

Senast redigerad av Klanke den 2014-09-09 klockan 09:37.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 09:52   #4
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Vinner Nahar om han inte tappat formen Shooter. Hmm. Var ju totalt usel senast och blev kvävd starten innan de. Vilken form menar du?. Kroppsformen? Skulle nästan säga att det mer är en favorit i fara (trots riktigt lusigt motstånd) än att han är klar.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 10:10   #5
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Beer Summit får inte överta, han tar spets av egen kraft.

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Tror inte Bergh tar ut honom i ett B gäng om han inte tror på chans. Straffspark när gänget är så litet, kan köra på säkerhet får ändå överta ingen som vill ha honom utvändigt sedan får han säkert köra i 22 tempo där framme, (skämt tempo) vinner han då inte det så är det avel som väntar... Lita på att Bergh ställt i ordning vill nog gärna visa sin hemmapublik vart skåpet skall stå.

Stefan Melander har inte rosat marknaden i år, haft för få framgångar, Digital ink streckas av de flesta på gamla meriter men även om formen är på gång är den inte 100%ig. En sådan som Reven d amour är i gott slag för dagen och får åter Björn i sulkyn, Beer summit laddar och får kanske överta, man siktar kanske på ryggen för att eventuellt ta honom på speed eller få en bra premie hem men att ta ledningen för att sedan tro på promenad i parken är lite väl oroväckande. Jag låser igen på 7-9 vill se mer av Inken innan jag tar honom igen, han är skyldig mig lite pengar men vill inte lägga mer på honom innan jag ser resultat.


Sedan kan mycket väl Volstread vara bäst en riktigt fin häst, jag var dock inte imponerad senast och vet ej om formen är 100%ig, skall normalt vinna detta men med tanke på senaste loppet tar jag med två streckvärda...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 10:10   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 802
Sharp$: 37739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vinner Nahar om han inte tappat formen Shooter. Hmm. Var ju totalt usel senast och blev kvävd starten innan de. Vilken form menar du?. Kroppsformen? Skulle nästan säga att det mer är en favorit i fara (trots riktigt lusigt motstånd) än att han är klar.
Klart han vinner om han inte tappat formen. Det är det som är frågan efter de senaste starterna. Varför tar Robban ut honom igen? Är det för att testa formen eller bara för att leka hem loppet?
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 10:39   #7
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Han har ingen form. Eller form kanske han har men frågan är kanske mer törs han ta i eller är han rädd för att bli strypt igen. Hoppas att han vinner med ett halvt upplopp vilket han bör göra mot dessa men jag skickar ut ett frågetecken om vart han står mentalt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2), Fulsprit (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 10:43   #8
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Aisle Stand vinner enkelt! Var ju enorm senast!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 11:16   #9
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Vinner inte Bergh avd 1 så är det avel som väntar! Och då får han f-n leverera
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 16:25   #10
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 40
Sharp$: 1015


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Vinner inte Bergh avd 1 så är det avel som väntar! Och då får han f-n leverera
Något säger mig att Nahar får det tufft i aveln som valack?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
BeepBeep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 17:47   #11
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BeepBeep Visa inlägg
Något säger mig att Nahar får det tufft i aveln som valack?
Nahar?? det var ju Bergh det gällde!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tamuli (+5), doob (+20), Fulsprit (+10), hugotheboss (+5), barkman (+10), MikaF (+5)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 18:22   #12
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Nahar?? det var ju Bergh det gällde!
Haha
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 19:08   #13
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 21
Sharp$: 286
Standard

ja släpper bomben i stöveln helt obegränsat
Pappersnunnan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 19:09   #14
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 21
Sharp$: 286
Standard


oggmokk=aggmokk
Pappersnunnan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 21:05   #15
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Bästa skräll och chansspik: Eleanor Rigby 7% just nu!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td