Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-10, 02:45   #288
Flickepojken

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Borde vara ett alldeles utmärkt spel du hittat där. Centern har ju i kraft av försäljningen av Stampen den högsta valbudgeten av samtliga partier och till skillnad från SD så får man ju dessutom behålla sin reklam på gator och torg samt slipper få sin marknadsföring refuserad pga konkurrenternas klagomål. Du kan klättra upp på Kebnekajses topp och nog fan lär du hitta ett plakat med Annie Lööf där. Igår fick jag en disktrasa vid Stureplan från Centerföreträdare. (Den duger ju att skura toan med iaf...) Dessutom slipper man nästan helt kristisk granskning i media likt vissa andra partier vilket bör tala till partiets klara fördel. Är egentligen chockerande att partiet är så litet som det är. Ett monumelntalt misslyckande verkligen med de förutsättningarna. Antar att det omtalade ideprogrammet med bland annat månggifte, fri invandring, slopad skolplikt och andra galenskaper lever kvar i folks minne, åtminstone i mitt... Fem procent borde dock vara en enkel match. Ser nu att oddset sjunkit till 1,60 men även det känns spelbart och får en lax av mig. Ha en bra kväll!
Fattar inte nånstans hur ni kan tycka att 1.6 är ett spelvärt odds.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat