Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-09, 15:19   #286
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Jag plockar över 5,0% Centern 1,70 @ unibet.

Siffror visar att Centern går starkt som attan nu, 6,5% visade unitedmedias och det är ett uppsving på 1,9% på några dagar. Den troliga anledningen är att Annie Lööf har varit mycket duktig i debatterna och partiledarutfrågningarna. Som vanligt är det landsbygden och småföretagarna där Centern har sitt stöd. Nordicbet tex var snabba att agera här och höjde sin lina till 6,1% till 1,85, att vi då får 1,70 på över 5,0% ser jag som mycket mycket bra.

Den som gillar ränta kan maxspela över 4,0% för Centern 1,20 @ betsson. Den har jag inga problem att ge 98% vinstchans på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), criba (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 17:33   #287
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 566
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag plockar över 5,0% Centern 1,70 @ unibet.

Siffror visar att Centern går starkt som attan nu, 6,5% visade unitedmedias och det är ett uppsving på 1,9% på några dagar. Den troliga anledningen är att Annie Lööf har varit mycket duktig i debatterna och partiledarutfrågningarna. Som vanligt är det landsbygden och småföretagarna där Centern har sitt stöd. Nordicbet tex var snabba att agera här och höjde sin lina till 6,1% till 1,85, att vi då får 1,70 på över 5,0% ser jag som mycket mycket bra.

Den som gillar ränta kan maxspela över 4,0% för Centern 1,20 @ betsson. Den har jag inga problem att ge 98% vinstchans på.
Borde vara ett alldeles utmärkt spel du hittat där. Centern har ju i kraft av försäljningen av Stampen den högsta valbudgeten av samtliga partier och till skillnad från SD så får man ju dessutom behålla sin reklam på gator och torg samt slipper få sin marknadsföring refuserad pga konkurrenternas klagomål. Du kan klättra upp på Kebnekajses topp och nog fan lär du hitta ett plakat med Annie Lööf där. Igår fick jag en disktrasa vid Stureplan från Centerföreträdare. (Den duger ju att skura toan med iaf...) Dessutom slipper man nästan helt kristisk granskning i media likt vissa andra partier vilket bör tala till partiets klara fördel. Är egentligen chockerande att partiet är så litet som det är. Ett monumelntalt misslyckande verkligen med de förutsättningarna. Antar att det omtalade ideprogrammet med bland annat månggifte, fri invandring, slopad skolplikt och andra galenskaper lever kvar i folks minne, åtminstone i mitt... Fem procent borde dock vara en enkel match. Ser nu att oddset sjunkit till 1,60 men även det känns spelbart och får en lax av mig. Ha en bra kväll!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 01:45   #288
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Borde vara ett alldeles utmärkt spel du hittat där. Centern har ju i kraft av försäljningen av Stampen den högsta valbudgeten av samtliga partier och till skillnad från SD så får man ju dessutom behålla sin reklam på gator och torg samt slipper få sin marknadsföring refuserad pga konkurrenternas klagomål. Du kan klättra upp på Kebnekajses topp och nog fan lär du hitta ett plakat med Annie Lööf där. Igår fick jag en disktrasa vid Stureplan från Centerföreträdare. (Den duger ju att skura toan med iaf...) Dessutom slipper man nästan helt kristisk granskning i media likt vissa andra partier vilket bör tala till partiets klara fördel. Är egentligen chockerande att partiet är så litet som det är. Ett monumelntalt misslyckande verkligen med de förutsättningarna. Antar att det omtalade ideprogrammet med bland annat månggifte, fri invandring, slopad skolplikt och andra galenskaper lever kvar i folks minne, åtminstone i mitt... Fem procent borde dock vara en enkel match. Ser nu att oddset sjunkit till 1,60 men även det känns spelbart och får en lax av mig. Ha en bra kväll!
Fattar inte nånstans hur ni kan tycka att 1.6 är ett spelvärt odds.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 08:58   #289
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Ett par kommentarer


"Vad är en etnisk svensk?"

Minst 10 generationers styrkt svenskhet på både fars-och morssidan.
Annars har man invandrarbakgrund i nutid. Vilket förmodligen är en fördel.


"Är Stockholmare en särskild ras?"

Nej, har med tid blandats upp betänkligt via invandring från andra delar av Sverige.


För övrigt anser jag att grönt té - eller yerba maté är en nyttig och god dryck
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2014-09-10 klockan 12:30.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 10:09   #290
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Fattar inte nånstans hur ni kan tycka att 1.6 är ett spelvärt odds.
Förklara.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 10:58   #291
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Därav alla dokumenterade fall med armbindlar eller?
Alla dokumenterade fall?
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 11:00   #292
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1528
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Förklara.
Flickepojken lever i ett konstant PMS-tillstånd och således omöjlig att förstå sig på.
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 11:17   #293
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Fattar inte nånstans hur ni kan tycka att 1.6 är ett spelvärt odds.
Det har troligen med att personen i fråga anser att den procentuella chansen att Centern ska få >5% i valet är större än 62,5% vilket korrelerar med 1.6 i odds
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 11:24   #294
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Många mätningar indikerar det.
Inte alltid sanna, men nu finns som sagt flera indikationer på det, och då är väl 1.60 bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Emanresu Visa inlägg
Det har troligen med att personen i fråga anser att den procentuella chansen att Centern ska få >5% i valet är större än 62,5% vilket korrelerar med 1.6 i odds
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 11:35   #295
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Många mätningar indikerar det.
Inte alltid sanna, men nu finns som sagt flera indikationer på det, och då är väl 1.60 bra.
Ja herregud, jag tycker absolut inte att det är dåligt. Ville bara förklara hur jag antog att spelläggaren tänkte. Personligen brukar jag inte spela på Politik så jag la fram det objektivt tyckte jag. Ber om ursäkt ifall det missuppfattades!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 12:54   #296
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har en klaring, som en fågel viskat i mitt öra - bara de som inte dissat mig eller SD kommer få denna via PM...

Ger den inte före lördag då jag vill höra om sista jobbet, utrustning, se hur väder och sånt blir/banan...

Håll till godo!

EDIT: Gäller V75 (vill inte skriva detta där och gå off topic i den officiella tråden...)

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grogg12 (+5)

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-09-10 klockan 13:16.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 13:29   #297
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

http://www.tv4.se/nyheterna/artiklar...59483c2a00000b

Senaste opinionsundersökningen.

C ser stabila ut över 5%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+25)
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 13:54   #298
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

C över 4,0% betsson 1,06, räntan är sämre nu. Finns 1,08 @ ladbrokes, fortfarande bättre än banken.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 16:38   #299
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daders Visa inlägg
http://www.tv4.se/nyheterna/artiklar...59483c2a00000b

Senaste opinionsundersökningen.

C ser stabila ut över 5%
Fast frågan är hur tillförlitliga de där siffrorna är. 3,4% på Fi och 8,6% på SD låter inte så jättetroligt.
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 16:54   #300
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Fast frågan är hur tillförlitliga de där siffrorna är. 3,4% på Fi och 8,6% på SD låter inte så jättetroligt.
Som du ser så har dom ganska många % osäkra. Säkerligen har 3%+ av dessa inte vågat/velat svara SD i telefonen.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td