Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-13, 12:46   #169
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8434
Standard

Vetefan hur man ska lösa systemet idag.

Ska man kanske köra krav på att antingen Jeppas Maxi ELLER Coldtown måste vinna och samtidigt får inte den andre vinna?

Min säkra spik blir iaf On Track Piraten efter denna intervju i aftonbladet:

Citat:
5 On Track Piraten (Johnny Takter) finns det egentligen inget nytt att förtälja om. Han tränar på som vanligt, skogsjobb i tisdags och rakbanan under torsdagen. Han känns fin tycker jag. För att vara gulddivisionen ser det bra ut för oss, det är inte så hårt emot. Jag får hoppas att Takter söker sig framåt direkt. Jag kan absolut hålla med om att han ser ut att vara den bästa hästen i fältet. Jag tycker att han verkar fin och han kommer gå barfota runt om nu. Han har haft skor de senaste två gångerna. Vi hoppas på en full pott. Bör ha toppchans, säger Hans R Strömberg.
Bästa spåret statistiskt, vunnit mest pengar i loppet, åter bfro och Johnny upp. Vissa tycker säkert "vadå Johnny upp? Goop, Adielsson och Kontio har kört på slutet." Men Johnny har två segrar och en tredjeplats på tre starter med hästen. När han blev trea hade han bricka 8 och var bara slagen av Ed You och Digital Ink som hade spår innanför honom. Med 20% av insatserna på sig är han en solklar spik för mig