Ämne: Betfair tvist
Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-16, 13:12   #3
Addic3t

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 695

Dailys Picks
Stats: 223 - 249 - 5
ROI: 118.36%
Vinstprocent: 47.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaroiten Visa inlägg
Ser onekligen mysko ut. Men vad skickade du för vad? Att få spela 10k till 1.57? Men varför matchades det i så fall delvis till odds över 2?
Det här svaret är vad jag fick:
"Tack för ditt email.

När du placerade vadet så hade det redan blivit mål tyvärr.

Vi stängde marknaden vid 15:10:46 för mål, öppnade den på nytt 15:10:54 och du lade ditt spel 15:10:58 och vart matchad vid 15:11:06.

Det som hände var nog att du följde matchen via en långsammare livefeed än vad vi har, vilket gör att vi har informationen tidigare och hinner ändra matchen precis innan du lägger spelet. Tyvärr så finns det inget vi kan göra vid det här tillfället och det är ditt ansvar som spelare att veta vad du spelar på, beklagar händelsen och det är aldrig kul när det händer."

Om dom verkligen stängde marknaden vid (svensk tid) 16:10:46 och öppnades på nytt 16:10:54. Hur kommer det sig att det fortfarande stod 0-0, när jag skulle lägga spelet till oddset 1.57 för Napoli vinst och oddset borde vara runt över 2 i odds. Enligt dom så lade jag spelet vid 16:10:58, efter när dom återigen hade öppnat marknaden för spel.
Detta är bara riktigt bullshit, isåfall skulle mitt vad på Napoli vinst vara över 2 i odds efter Chievo gjort mål och inte 1.57.

1. Det stod fortfarande 0-0, när jag skulle lägga spelet och som bilden visar det tydligt.
2. Mitt under nedräkningen när spelet håller på gå igenom, såg jag ALDRIG att marknaden pausades och bara visade det att Chievo gjort mål när spelet håller på att gå igenom.

Som bilden visar tydligt att jag spelade när det stod fortfarande 0-0 och inte efter att Napoli ligger under med 0-1.

Detta har hänt mig flertals gånger tidigare, att mina spel anulleras, när laget jag skulle satsa på gör mål mitt under nedräkningen och tydligen så fungerar det bara om laget man ska satsa på gör mål. Men funkar inte när laget motståndaren gör mål.
Addic3t är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat