Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-19, 14:48   #4
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fastnade lite för ett spel i Azerbajdzjan, i derbyt mellan Inter-och FC Baku, där jag har en gammal hederlig magkänsla av att det kan bli mål åt bägge hållen.

Senaste 4 inbördes mötena har bägge lagen gjort mål på denna stadion, bolagen räknar kallt med att Inter Baku vinner, förmodligen med fler mål då oddset på hemmalaget i skrivande stund ligger runt 1.25.. jag själv var lite intresserad av hcp 1 an innan sänkningarna, men ändrade mig då jag såg att 3 av dem 4 senaste mötena på Sjafa Stadion hade slutat oavgjort. Faktum är att man endast vunnit med hcp en gång sedan lagen började mötas 2003 och det var just första mötet, 2003 (på hemmaplan d.v.s.). FC Baku lyckades dessutom göra 2 mål emot defensivt skickliga Qarabag Agdam (som vi numera ser i Europa League) borta senast så jag tror att denna matchen blir jämnare än vad oddsen förespråkar. Blgm till 2.36 på Marathonbet eller kanske ett hcp spel +1,5 @ 1.91 på betvictor
Mjaaa. .. får funderlera lite tä!

Edit: spelstopp om 10 min, låter bli men spelar en liten slant ifrån den personliga kassan på BLGM till 2.36, 2 uts av 5.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2014-09-19 klockan 15:50.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat