Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-20, 13:06   #12
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Springer in med ett All - in drag här, hittade ett delstat odds på mobilbet som jag tycker är mycket spelvärt.

Norska högstaligan i hockey, toppmöte mellan Sarpsborg och Vålerenga , ett möte där jag skulle bli mycket förvånad om vi inte får se en hel del mål. För det första så är norska ligan en typisk överliga, för det andra så har Sarpsborg spelat över i 3 av 3 matcher i år (11,9 och 6 mål) , för det tredje så har Vålerenga spelat 2 av 3 över (en stannade på 5) och deras enda bortamatch slutade med 6 mål, 3 av dem 5 senaste inbördes har slutat över linan (rejält ibland dessutom) och 1 av "missarna" stannade på precis 5.

Det som talar emot är att Vålerenga inte startat så bra samt att 2 raka möten gått under på denna arenan men jag släpper ändå på en 100 - ing då alla andra bolag ligger på runt 1.70 eller lägre. Mobilbet har satt över 5.5 till 1.65 men spelet : 6 mål eller fler i matchen till 1.80!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat