Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-20, 21:54   #14
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett all in drag: PSG -1.5 @ 2.01 (pinnen) droppar som en sten, finns flera valida anledningar till det:

PSG är en maktfaktor på hemmaplan, vunnit 13 av dem 15 senaste tävlingsmatcherna hemma på Parc-du-Prins. 10 av dessa har varit med täckt handikapp. Man har börjat säsongen lite trevande, men på hemmaplan har man 2 raka med målskillnaden 7-0, där vanligtvis så svårforcerade St. Etienne fick släppa 5 mål förbi sig. St Etienne har i år på 5 andra matcher släppt 1 enda mål. Säger en del om kapaciteten. Lyon har i flera år dalat och är nu inte ens ett lag som tar sig till gruppspel i Europa League (utslagna av ett rumänskt lag). Parkerar just nu på 16e plats med 5 poäng på 5 matcher. Är fortfarande utan poäng borta med 2 förluster emot tippade mitten/bottenlagen Toulouse och nyuppflyttade Metz. Lyon vann förvisso senast emot Monaco (som dock har öppnat horibelt) men det känns mer som en engångsföreteelse. Enda negativa som jag kan se det är PSGs CL spel i veckan, men efter CL spel förra året vann man alla utom 2 matcher (om jag räknat rätt) och dem flesta med HCP dessutom.

HCP spel på PSG blir mitt 4e all-in lir @ 2.01 (pinnacle)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat