Visa ett inlägg
Gammal 2014-09-24, 01:00   #8
OldFox
Banned

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 31
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Stockholms läns psykiatriska akutmottagning (Länsakuten)

Tid för drop-in besök
Mån-Sön Dygnet runt
Japp, håller med dig att hackarna kan möjligen ha behov av något sådant, när man sitter som fullvuxen nästan med håret grått och leker på andras ägendom så kan inte allt stå rätt till.

Trodde redan en kort stund att jag fick ännu en till på ärekränkingslistan som inte vet att samma saker gäller på internet som annars, men där lyckades du lura mig. Det ska bli roligt att se om jag får själv böter för samma sak (ärekränkning) med den här kalendern, eller gäller det inte på samma sätt när man själv "förhör" brottslingar och sparar tid åt polisen? Vad jag har läst om olika fall med hackare, så har inte polisen ofta tagit såna här saker på allvar, utan folk har själva varit tvungna att leta fram bevisen, och det är precis vad jag har gjort.

Månne dom skulle ha där på akutmottagningen någon dator vars internet funkar normalt? Min började funka igen först nu när man skrev ut lite namn på en annan sida och öppnade här lite luckor. Otroligt nog har datorerna funkat bättre dag för dag sen man började med detta, men nu gjordes det igen ett sista försök eller någonting ditåt. Visst skulle det ju vara svårt att öppna luckorna om inte internet alls funkade. Om de vill göra så att inte min internet funkar så kan de göra det, det är inte alls svårt när de är inne på modemet. Men om inte internet funkar någon dag så kommer ju bilden upp från någon annan dator med en gång och alla luckor öppnade.

Ni förstår allt detta sedan någon dag när ni själva sitter med flera hackare 24h inne på era datorer. Nu låter det roligt och mediciner tas här och där, men vem vet om just någon av era datorer är följande säsongs big brother, och då är det roliga slut, ja om ni överhuvudtaget märker vad som pågår.
OldFox är inte uppkopplad   Ge poäng