Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-04, 02:01   #46
overpace

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 131
Standard

Favoritsågningarna har förvisso kostat en del i år, men nu får det fan vara nog! Inte den här också! Håller helt med Jens Sjöden denna gång. Och Stekel.

Pedro Bi måste vara det oärligaste över ett upplopp som travet kan uppbringa för tillfället. I varje fall i högre klasser. Ändå har han vunnit 8 av 21, så grundkapaciteten måste vara skyhög. Men vad spelar det för roll när..., så här notade jag 29 augusti (för tre starter sedan): "med 1000, 4espår 600, tokbroms s sväng, tvärade för drivning, vägrade vinna, usch!, vinner aldrig V7, 12,5/700". Och nu kommer den ut som veckans största favorit!

Så här notade jag Romeo Amok efter senaste starten: "loss 400 m positiv spurt, 10/400, hög kapacitet, skräller nästa".

Årets bästa spel var alltså klart och så fick man se kusken. Vad är detta? Jag har ingen koll alls på PM Andersson, men tittar man bakåt på hästens historia så visar det sig att det var han som körde när hästen var bra som treåring. Vann bland annat försök till E3 från spets.

Det vore rätt typiskt och rätt festligt om jag fick in denna efter att ha beslutat lägga ner satsningen på trav fr o m denna vecka.

Varningen utfärdad!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+2)

Senast redigerad av overpace den 2014-10-04 klockan 02:04.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat