Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-04, 01:01   #46
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 436
Sharp$: 131
Standard

Favoritsågningarna har förvisso kostat en del i år, men nu får det fan vara nog! Inte den här också! Håller helt med Jens Sjöden denna gång. Och Stekel.

Pedro Bi måste vara det oärligaste över ett upplopp som travet kan uppbringa för tillfället. I varje fall i högre klasser. Ändå har han vunnit 8 av 21, så grundkapaciteten måste vara skyhög. Men vad spelar det för roll när..., så här notade jag 29 augusti (för tre starter sedan): "med 1000, 4espår 600, tokbroms s sväng, tvärade för drivning, vägrade vinna, usch!, vinner aldrig V7, 12,5/700". Och nu kommer den ut som veckans största favorit!

Så här notade jag Romeo Amok efter senaste starten: "loss 400 m positiv spurt, 10/400, hög kapacitet, skräller nästa".

Årets bästa spel var alltså klart och så fick man se kusken. Vad är detta? Jag har ingen koll alls på PM Andersson, men tittar man bakåt på hästens historia så visar det sig att det var han som körde när hästen var bra som treåring. Vann bland annat försök till E3 från spets.

Det vore rätt typiskt och rätt festligt om jag fick in denna efter att ha beslutat lägga ner satsningen på trav fr o m denna vecka.

Varningen utfärdad!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zniper (+2)

Senast redigerad av overpace den 2014-10-04 klockan 01:04.
overpace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 05:30   #47
 
MickeBadkarstravs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 91
Sharp$: 253
Standard

Badkarstrav Rank och Formkurvor





Kurvorna visar kilometertider omräknade till vad dom skulle motsvara i detta lopp. Bra form har hästar med kurva nere till vänster, dvs bra tid senaste loppen. Stjärna indikerar vinst i loppet, punkternas storlek visar storlek på första pris i loppet.
Lycka Till !
Micke
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 05:36   #48
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MickeBadkarstrav Visa inlägg



Kurvorna visar kilometertider omräknade till vad dom skulle motsvara i detta lopp. Bra form har hästar med kurva nere till vänster, dvs bra tid senaste loppen. Stjärna indikerar vinst i loppet, punkternas storlek visar storlek på första pris i loppet.
Lycka Till !
Micke
Ha ha. Kurt Olsson hade känt sig stolt om han hade sett detta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
johanl (+10), SuprMario (+10), kocken (+8), hugotheboss (+5)
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 07:21   #49
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MickeBadkarstrav Visa inlägg



Kurvorna visar kilometertider omräknade till vad dom skulle motsvara i detta lopp. Bra form har hästar med kurva nere till vänster, dvs bra tid senaste loppen. Stjärna indikerar vinst i loppet, punkternas storlek visar storlek på första pris i loppet.
Lycka Till !
Micke
Jag vet att du verkligen försöker och du har byggt ett i tanken intressant verktyg, men det där är så sjukt oöverskådligt, finns det inget bättre sätt att göra det på? Ett tydligare?
Mvh
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 07:21   #50
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vaknade till trumpetmusik utanför fönstret.
Måste vara ett tecken på att jag sätter 7an idag
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammmmmar (+5), Keke (+5)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 08:29   #51
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Jag vet att du verkligen försöker och du har byggt ett i tanken intressant verktyg, men det där är så sjukt oöverskådligt, finns det inget bättre sätt att göra det på? Ett tydligare?
Mvh
Är det inte så enkelt att man bara kan läsa rankingen? Hästarnas namn står väl i ngn slags rankordning? Stjärnfallet bredvid fattar jag nada av, men hästnamn förstår jag...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 08:36   #52
 
Reg.datum: maj 2013
Ort: Stockholm
Inlägg: 23
Sharp$: 24
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Chelsea Boko ser allt bättre ut. Nurmos' stall är åter i ordning. Måste streckas.
Jag hoppas och tror att Beer Summit får svar av Shaq is Back i starten. Snabb öppning, 8,7?, gynnar den barfota Chelsea Boko som tassar i andra utv. Min första spik, jepp jepp.
Keke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 08:47   #53
 
MickeBadkarstravs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 91
Sharp$: 253
Standard

Målfoto Hagmyren Avdelning1


Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Jag vet att du verkligen försöker och du har byggt ett i tanken intressant verktyg, men det där är så sjukt oöverskådligt, finns det inget bättre sätt att göra det på? Ett tydligare?
Mvh
Håller med. det är inte så överskådligt för den oinvigde. I verktyget finns det flera varianter tex målfoto;


Hur gillar du det?

MVH

Micke
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 08:53   #54
 
MickeBadkarstravs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 91
Sharp$: 253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Är det inte så enkelt att man bara kan läsa rankingen? Hästarnas namn står väl i ngn slags rankordning? Stjärnfallet bredvid fattar jag nada av, men hästnamn förstår jag...
Jo, så enkelt är det ibland, m.h.a. ranking tillsammans med "stjärnfall", målfoto och lite läsande på blogger mm. har man lite bättre chanser än genomsnittsspelaren och det är ju det man stävar efter. Oddsen sätts ju av snittet på spelet.
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 08:57   #55
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Dagens mest spelvärda spik är B.W Gulliver till 7%!

Eklöf upp och gårdagen ger honom boost och vingar! Hästen flög lågt sist och visade speed den aldrig varit närheten av innan. Ofattbart bortglömd och skönt uträknad och klar!

Varsågoda!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 09:02   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

- Nu har Knifetown Action fått ett för honom klart bättre utgångsläge. Skulle han nå ledningen, vilket han bör kunna, tror jag att Ville kör där. Han gör nog ett bra lopp, men vinner inte så ofta. Skor runt om, meddelar Stig H på sin hemsida.

Isf blir det ingen spets för jorma och då öppnar det upp loppet mer, kan octopus vinna från dödens?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 09:04   #57
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 328
Sharp$: 3016
Standard

Mina spikar idag blir:
V75-1: Namale Kronos, vinner om det bara löser sig det minsta lilla, bara kusken emot. Allt under 20% är en bjudning.
V75-5: Art Kjarvald, känns som den med bäst chans och form, bara Mino emot. Hallsta rundar aldrig såna här gäng.

Favoriter som jag inte ens streckar:
V75-2: Quick on the Draw. Antagligen borta på "kör", en riktig yrboll med voltstart. Inte intressant som favorit.
V75-3: Shaq is back. Kan bara vinna om han på något sätt släpps till tät och får fuska undan. Överstreckad.
V75-6: BBS Florino. Favorit som vinner en gång per år, ska vinna V75? Hade kanske streckat som skräll men som favorit helt ointressant.
V75-7: Pedro Bi. Ännu en favorit som vinner väldigt sällan och viker ner sig för minsta lilla likt den ovan. Dessutom kuskminus. Omgångens mest överstreckade? Schas!

Skrällar:
V75-2: Rainlike Lady. Varit bra i de två senaste. Med rätt resa så...
V75-7: Saved from Above och Romeo Amok. Gillar båda dessa pållar. Då jag sågar favven vill jag ha en skräll här.
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 09:10   #58
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Mina spikar idag blir:
V75-1: Namale Kronos, vinner om det bara löser sig det minsta lilla, bara kusken emot. Allt under 20% är en bjudning.
V75-5: Art Kjarvald, känns som den med bäst chans och form, bara Mino emot. Hallsta rundar aldrig såna här gäng.

Favoriter som jag inte ens streckar:
V75-2: Quick on the Draw. Antagligen borta på "kör", en riktig yrboll med voltstart. Inte intressant som favorit.
V75-3: Shaq is back. Kan bara vinna om han på något sätt släpps till tät och får fuska undan. Överstreckad.
V75-6: BBS Florino. Favorit som vinner en gång per år, ska vinna V75? Hade kanske streckat som skräll men som favorit helt ointressant.
V75-7: Pedro Bi. Ännu en favorit som vinner väldigt sällan och viker ner sig för minsta lilla likt den ovan. Dessutom kuskminus. Omgångens mest överstreckade? Schas!

Skrällar:
V75-2: Rainlike Lady. Varit bra i de två senaste. Med rätt resa så...
V75-7: Saved from Above och Romeo Amok. Gillar båda dessa pållar. Då jag sågar favven vill jag ha en skräll här.
Namale är en rolig spik, men kan lika gärna sitta fast.. sån speed han visade senast så borde han kunna öppna bättre än han visat på senaste tiden, men räcker inte till spets men kan nog öppna upp sig.

sista avdelningen är vidöppen! ALLA kan vinna känns det som!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 09:14   #59
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Från Stora Vinster, värt att tänka på:

1 Pedro Bi – har gjort fem V75-starter utan att vinna, platsat tre gånger. Han har startat från innerspår i autostart tre gånger, en gång har han hållit upp ledningen. Från ledningen har han vunnit 4 av 8
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-04, 09:14   #60
 
MickeBadkarstravs avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 91
Sharp$: 253
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Dagens mest spelvärda spik är B.W Gulliver till 7%!

Eklöf upp och gårdagen ger honom boost och vingar! Hästen flög lågt sist och visade speed den aldrig varit närheten av innan. Ofattbart bortglömd och skönt uträknad och klar!

Varsågoda!
Tackar !, den ligger bra till i stjärnfallet från badkarstrav också, violet punkt näst längst ner till vänster. Har även ett bra lopp för ca 84 dagar sen.
MickeBadkarstrav är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td