Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-04, 10:10   #58
alle

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xanathaar Visa inlägg
Mina spikar idag blir:
V75-1: Namale Kronos, vinner om det bara löser sig det minsta lilla, bara kusken emot. Allt under 20% är en bjudning.
V75-5: Art Kjarvald, känns som den med bäst chans och form, bara Mino emot. Hallsta rundar aldrig såna här gäng.

Favoriter som jag inte ens streckar:
V75-2: Quick on the Draw. Antagligen borta på "kör", en riktig yrboll med voltstart. Inte intressant som favorit.
V75-3: Shaq is back. Kan bara vinna om han på något sätt släpps till tät och får fuska undan. Överstreckad.
V75-6: BBS Florino. Favorit som vinner en gång per år, ska vinna V75? Hade kanske streckat som skräll men som favorit helt ointressant.
V75-7: Pedro Bi. Ännu en favorit som vinner väldigt sällan och viker ner sig för minsta lilla likt den ovan. Dessutom kuskminus. Omgångens mest överstreckade? Schas!

Skrällar:
V75-2: Rainlike Lady. Varit bra i de två senaste. Med rätt resa så...
V75-7: Saved from Above och Romeo Amok. Gillar båda dessa pållar. Då jag sågar favven vill jag ha en skräll här.
Namale är en rolig spik, men kan lika gärna sitta fast.. sån speed han visade senast så borde han kunna öppna bättre än han visat på senaste tiden, men räcker inte till spets men kan nog öppna upp sig.

sista avdelningen är vidöppen! ALLA kan vinna känns det som!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat