Gulddivisioner över 1640a. Hur många vinns inte från ledningen? Jag bedömer det som 50/50 att det är Beer Summit eller Shaq is Back och pga spelvärdet blir det given spik på den förstnämnde. 17%!
Uranium kommer få dra tåget sista varvet och jag hoppas mer på hästarna bakom såsom Conrads Elsa, Nikita Broline och Qvintette som är betydligt mindre spelade.
Kling Jens med Jorma Kontio i sulkyn och enligt uppgift riktigt startsnabb, kan bli kvar där framme länge och att många lopp vinns av ledaren eller rygg ledaren ska man inte glömma. 2%!
Av någon anledning har jag känsla för Caramella B.F idag precis som snoken som rankar den etta. Vid nedstrykning är det given spik på min kupong, nu från spår 6 är det bara utgång. Toppkusk, van i klassen och hög segerprocent brukar vara bra parametrar. 16%! Vid gardering så glöm för fan inte Elit Håleryd till 4%! Även den van i klassen och gått bra i skymundan. Rysaren i loppet.