Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-24, 13:05   #159
tompa87

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6093

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Buffalo blev ju nedstängda rätt bra, trots att Kings bara mäktade med 2 så räckte det ju till vinst inatt.

Jag tycker mig kunna finna ett all-in drag i Toulouse idag, man möter ett under isen och dessutom skadedrabbat Lens hemma idag. Jag är lite orolig för att spela Toulouse som så stora favoriter, men samtidigt: Lens saknar 5 startspelare. Av dem 10 matcher som spelats har CB Kantari spelat 8, RB Gbamin 8, M Lemoigne 9, GK Riou 10 och CF Touzgar 10. Det är försvagningar i samtliga led idag med andra ord. Och formen pekar spikrakt neråt för den nyuppflyttade jumbon; 2 poäng dem 6 senaste matcherna och endast 1 mål framåt på 3 matcher. Man ska veta med sig att Lens inte har den starkaste truppen och bredd saknas, vilket gör att man väger lätt när man har skador på flera nyckelspelare.

Toulouse har lite problem dem med men dem märkbaraste spelarna på frånvarolistan; Spajic och Didot har saknats sedan flera matcher tillbaka, och man har ändå lyckats med att vinna emot St. Etienne borta och ta poäng av PSG hemma. Hemmaspelet har sett lovande ut, fortfarande obesegrade trots att man tagit emot både Lyon (vinst 2-1) och PSG (oavgjort 1-1) på Stadium municipal de Toulouse.

Nu har ju oddset rasat så mkt att ettan känns otänkbar till 1.50. Jag var sugen på -1 men Lens förlorar sällan med stora siffror. Däremot tycker jag att skyttekungen Ben Yedder, som är i bra form med mål i 3/4 hemmamatcher hittills (6 totalt) borde ha större chanser att måla än oddset pekar på (runt 2.05).

Är dock inget som blir all-in drag, jag måste fundera lite mer.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat