Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-21, 21:39   #151
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Barca Ajax under 3,5 plockar vi ur den personliga kassan, 3 av 5 uts. Alldeles för stor tro på Barcelonas offensiv här, med EL Classico i åtanke. Man kommer att vilja dra ner på tempot och slita på sina spelare så lite som möjligt. Gissningsvis spelar inte alla nyckelspelare ifrån start och man kan säkert tänka sig att ta ut Messi mfl. Med en komfortabel ledning och bara hålla boll vid 1,2-0. Ajax är inte i fornstor form (vilket barca vet om), är nog ganska bekväma med ett lägre tempo iaf i första halvlek. Kanske kan explodera i andra men mer än 3 mål tycker jag låter som lite hybris. Finns till 2.10 på Marathonbet och det tycker jag är ett bra spel.
88', 90+4.. bustar mitt under 3,5 i barca.. Kanske dags att vila ett par dagar nu, börjar bli kokande tokig på hur mkt skit jag fått dem senaste dagarna, Knicks, Texans, City för att nämna några.. Leder stort och ska vara bättre men alla får nån jävla hjärnsmälta och tappar egentligen helt oförklarligt..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-22, 10:02   #152
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett all-in drag idag, saxar in texten:

"http://www.betexplorer.com/soccer/italy/coppa-italia-lega-pro/teramo-ascoli/UFl2GWXi/
cup match but both teams coming from same league.
Teramo is 6th placed with 14pts, Ascoli is 2nd with 16 pts.
Quality is anyway on Ascoli’s side, they have much better team with better players and high ambitions for promotion this seaosn, on this match tehy will go with strongest possible squad. http://www.ascolipicchio.com/index.p...li#scroll-page

Teramo on this match will play with mixed squad.
[[ squad: Brugaletta(df 0/0 ,20y old), D’Egidio(mf 1/0 ,17y old), Di Paolantonio(mf 9/0), Lapadula(att 9/5), Lulli(mf 8/0), Masullo(df 5/0), Maresca, Narduzzo(gk 0/0), Perrotta(df 8/0 ,20y old), Pigini(mf 1/0), Scipioni(df 9/1), Serraiocco(gk 6/0) + 7 youngsters from their school ]]
so here i see only 6 starters-regular players, all other are reserves and mostly youngsters.
http://www.teramocalcio.net/i-convoc...o-i-bianconeri

Tonti(gk 4/0),Diakite(df 9/0),Speranza(df 8/0),Amadio(mf 4/0),Caidi(df 4/0),Bucchi(att 5/1), Cenciarelli(mf 9/0),Petrella(mf 8/0),Fiore(mf 7/0) and Donnaruumma(att 6/3) are not in squad.

expect easy away win here, fair odds 1.75 for away win.
GL"

2.35 på Betway som inte hunnit med sänkningen! All-in drag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+1)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-23, 13:40   #153
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Många verkar gilla Sparta idag. Förstår tanken sett till den senaste tidens resultat men höjer ett varningens finger här: Slovan ligger förvisso dåligt till i ligan; men har 3 matcher mindre spelade, 9 poäng att spela om, 7 poäng upp till Europaplatser. Slovan är inte så dåliga som resultaten visar på slutet. Man har vilat i 18 dagar innan denna match och fått träna ihop sig med den nye tränaren Jozef Chovanec som, passande nog, tränade Sparta ifrån 2008 till 2011. Kommer garanterat vara ett motiverat hemmalag i slaget om Tjeckoslovakien, när nye tränaren för första gången visar upp sig i Slovan emot sitt gamla lag. Dessutom "derby" känsla när Tjeckoslovakiens 2 mest framgångsrika klubbar genom tiderna möts i det nu delade Tjeckien och Slovakien. Massor med prestige att spela för och om med andra ord!

Jag spelar 1an till över 5 gånger pengarna med 1 unit, men går hårt in på bägge lagen gör mål @ 1.95 på Betvictor (finns till 2 för dem som har Coral) och är inte långt ifrån att göra det till ett all-in drag.

Måste kolla upp startuppställningar först bara, har inte hittat nån skadeinfo än..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-23, 13:51   #154
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Bara att Chovanec är tränare ger ju en ett leende på läpparna, VM-krönikan 1990
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-23, 19:52   #155
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Alltså, den där Kramaric ifrån Rijeka, kan inte vara långt kvar tills han blir såld.. leder skytteligan med 14 mål på 12 matcher i ligan (6 mål fler än 2an i skytteligan) ochsnittar över 1 i EL efter hattrick idag emot Feyenoord. Läge att se om man kan hitta målskyttespel på honom i framtida matcher!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-23, 20:20   #156
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag hatar hur jävla enkelt det är att råka trycka fel på den här jävla datorn :P

La Kings -1.5 till 1.88 (12bet). Sämst odds, konstigt all-in drag? Nej jag tycker inte det. Det finns inget som talar för att Sabres ska kunna vinna ATS idag.
Kvaliten ifrån målvakt till forwards och på tränarbänken är alla i LAs favör. Dem regerande mästarna har vunnit 4 raka matcher efter förlusten i premiären och när man mött lag av lite sämre kvalite har man 10-1 i målskillnad och 2 vinster (Jets och Oilers).

Buffalo är numera ett lag som är glada om dem ens gör mål framåt (många cyniska hopplöst uppgivna twittermeddelanden vittnar om fans som redan nu siktar på att få toppdrafta i sommar) då man endast mäktat med 8 mål framåt på 7 matcher. Ennis leder interna skytte och poängligan på 3 mål, 3 poäng på 7 matcher. Det är ligasämst det, trots att vissa lag spelat 3 matcher mindre.

Nu ska man till dem regerande mästarna och möta en av NHLs mest odiskutabla toppmålvakter i Johnny Quick (inte bekräftad men lämnade isen först av målvakterna). Siffrorna ljuger inte brukar det heta: J. Quick 5 3-1-1 9 183 1.86 .951. Ruggigt bra siffror om än kort in i säsongen. Man har släppt in mer än 1 mål endast 2 mål eller fler 2 gånger på 6 matcher. Otroligt starkt facit, detta var emot Sharks i premiären (0-4) och Coyotes (3-2 efter OT) i matchen efter det. Det betyder att Sabres, som dessutom är 0% i PP på 24 försök, ska få hål på en av världens bästa målvakter, och världens kanske bästa defensiva lag, när man har så lågt självförtroende. Man ska dessutom jobba ner ett ALLTID hårt jobbande Kings med spetsar som Kopitar, Pearson, Jeff Carter, Richards, Drew Doughty mfl. Det enda som klickat lite i Kings är PP, som bara är 10%-igt. Det kan man säkert få jobba lite på idag då jag gissar att Buffalo kommer ta en hel del utvisningar när man kommer efter i tempot.

Om det inte räcker för er så kommer här lite relevant statistik:

Kings are 4-0 in their last 4 overall.
Kings are 6-0 in their last 6 vs. a team with a winning % below .400.
Kings are 12-2 in their last 14 vs. Eastern Conference.

Sabres are 8-31 in their last 39 games playing on 0 days rest.
Sabres are 1-4 in their last 5 vs. Pacific.
Sabres are 3-13 in their last 16 road games vs. a team with a home winning % of greater than .600.
Sabres are 7-24 in their last 31 vs. Western Conference

Sabres är B2B, förlorade emot ett på halvfart Anaheim med 4-1 inatt. Svårt att se dem komma upp med ett bättre resultat här!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-23, 22:12   #157
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 128
Standard

Håller med dig om Kings, Thompa. Kör hårt!
duochjagitrafiken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-23, 22:23   #158
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Kings är ryggat !😎
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 12:05   #159
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Buffalo blev ju nedstängda rätt bra, trots att Kings bara mäktade med 2 så räckte det ju till vinst inatt.

Jag tycker mig kunna finna ett all-in drag i Toulouse idag, man möter ett under isen och dessutom skadedrabbat Lens hemma idag. Jag är lite orolig för att spela Toulouse som så stora favoriter, men samtidigt: Lens saknar 5 startspelare. Av dem 10 matcher som spelats har CB Kantari spelat 8, RB Gbamin 8, M Lemoigne 9, GK Riou 10 och CF Touzgar 10. Det är försvagningar i samtliga led idag med andra ord. Och formen pekar spikrakt neråt för den nyuppflyttade jumbon; 2 poäng dem 6 senaste matcherna och endast 1 mål framåt på 3 matcher. Man ska veta med sig att Lens inte har den starkaste truppen och bredd saknas, vilket gör att man väger lätt när man har skador på flera nyckelspelare.

Toulouse har lite problem dem med men dem märkbaraste spelarna på frånvarolistan; Spajic och Didot har saknats sedan flera matcher tillbaka, och man har ändå lyckats med att vinna emot St. Etienne borta och ta poäng av PSG hemma. Hemmaspelet har sett lovande ut, fortfarande obesegrade trots att man tagit emot både Lyon (vinst 2-1) och PSG (oavgjort 1-1) på Stadium municipal de Toulouse.

Nu har ju oddset rasat så mkt att ettan känns otänkbar till 1.50. Jag var sugen på -1 men Lens förlorar sällan med stora siffror. Däremot tycker jag att skyttekungen Ben Yedder, som är i bra form med mål i 3/4 hemmamatcher hittills (6 totalt) borde ha större chanser att måla än oddset pekar på (runt 2.05).

Är dock inget som blir all-in drag, jag måste fundera lite mer.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 12:21   #160
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Buffalo blev ju nedstängda rätt bra, trots att Kings bara mäktade med 2 så räckte det ju till vinst inatt.

Jag tycker mig kunna finna ett all-in drag i Toulouse idag, man möter ett under isen och dessutom skadedrabbat Lens hemma idag. Jag är lite orolig för att spela Toulouse som så stora favoriter, men samtidigt: Lens saknar 5 startspelare. Av dem 10 matcher som spelats har CB Kantari spelat 8, RB Gbamin 8, M Lemoigne 9, GK Riou 10 och CF Touzgar 10. Det är försvagningar i samtliga led idag med andra ord. Och formen pekar spikrakt neråt för den nyuppflyttade jumbon; 2 poäng dem 6 senaste matcherna och endast 1 mål framåt på 3 matcher. Man ska veta med sig att Lens inte har den starkaste truppen och bredd saknas, vilket gör att man väger lätt när man har skador på flera nyckelspelare.

Toulouse har lite problem dem med men dem märkbaraste spelarna på frånvarolistan; Spajic och Didot har saknats sedan flera matcher tillbaka, och man har ändå lyckats med att vinna emot St. Etienne borta och ta poäng av PSG hemma. Hemmaspelet har sett lovande ut, fortfarande obesegrade trots att man tagit emot både Lyon (vinst 2-1) och PSG (oavgjort 1-1) på Stadium municipal de Toulouse.

Nu har ju oddset rasat så mkt att ettan känns otänkbar till 1.50. Jag var sugen på -1 men Lens förlorar sällan med stora siffror. Däremot tycker jag att skyttekungen Ben Yedder, som är i bra form med mål i 3/4 hemmamatcher hittills (6 totalt) borde ha större chanser att måla än oddset pekar på (runt 2.05).

Är dock inget som blir all-in drag, jag måste fundera lite mer.
Man kan med gott samvete även spela Ben Yedder som förste målskytt till runt 5 gånger fläsket, av sina 6 mål i ligan har 2/6 (1 var första målet för Toulouse men Caen hade målat före). Bägge målen har kommit på inom ramen av dem 3 senaste omgångarna, så formen är god hos israelen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 12:26   #161
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bäst draget kanske ändå är HT/FT X/1, bwin sätter den på 4.40, ganska bra värdering men historiskt sätt så är det så gott som alltid målsnåla matcher lagen emellan. Lens kommer ligga djupt och spela desperat. Om man orkar spela så i 90 minuter återstår att se, men i 45 minuter kan man säkert hålla ut emot ett anfallande Toulouse.

Återigen, bara förslag, inget all-in drag än.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 12:57   #162
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ställer mig återigen frågande till varför man får jämnt skägg på överspel när Zadar spelar borta (kroatiska högstaligan).. Och att oddset dessutom går i motsatt riktning. Måste vara någon information jag inte har.. Hursomhelst.

Zadar är laget man letar efter när man vill spela överspel. Släpper in otroligt mycket mål, 4 i snitt på 6 bortamatcher, 24 mål totalt. Trodde man hade fått en liten uppsving med den nye tränarens intåg och 3 raka vinster, varav en i cupen, men efter det har man återigen visat gammal form med 3 raka storförluster och 3-4-3 i insläppta kolumnen. Den senaste går att förklara bort, det var D. Zagreb, förvisso hemma, men ändå en övermäktig motståndare. Där blev det 1-3. Men innan landslagsupehållet hade man 3e jumbon Osijek borta och släppte in 4 mål. Osijek hade gjort minst mål i serien innan det. Ett annat defensivt lag var på besök veckan innan det, RNK Split åkte dock hem med förbättrad målskillnad och 3 gjorda mål framåt.

NK Zagreb är ett hyfsat hemmalag, 8 poäng på 6 matcher i år är dock inte godkänt. Har vunnit 2, spelat 2 oavgjorda och förlorat 1 dem senaste 5 hemma, noterbart är att man gjort mål i samtliga matcher, och släppt in mål i 5/6 hemmamatcher, där 4 av 6 gått över linan.

Inbördes har 3 av dem 4 senaste gått över, varav det enda mötet i år slutade 2-2.

Zadar är 10-2 till överspelet, och Zagreb är 9-3. Alldeles för fina odds, 2 på Betvictor spelas som all-in drag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 14:08   #163
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Finner nästa all in drag i Danmark.

Det må låta konstigt att vilja sätta ett all-in drag på ett bortalag i Danmark men idag är det befogat. Börjar vi med Lyngby så är det en anrik klubb med rik historia som har respekt (och fans) med sig vilka man än besöker, speciellt i division 1.

Nu har man dessutom börjat riktigt bra och delar ledningen i ligan med Viborg (som är 1 av 2 lag att slå Lyngby i år) med 27 poäng. 3 vinster på 6 bortamatcher, 10 inspelade poäng. Inte det bästa av facit men samtidigt har man haft svårare matcher än såhär borta. 7 vinster på dem 9 senaste visar att formen är mycket god! Ser inte ut att sakna några viktiga kuggar idag.

För dagens hemmalag är egentligen anledningen till spelet. 3a placerade ifrån slutet har Köge problem både på och vid sidan av planen. Förutom att man inte vunnit i ligan sedan i början av september (emot 8e placerade Bronshoj) så har man ligans sämsta offensiv (10 mål framåt, lika få som jumbon AB Copenhagen) . En offensiv som dessutom klickat rejält dem senaste matcherna i ligan, man har gjort 1 enda mål framåt på 6 försök i Nordicbet ligaen.

Som om inte det vore nog så har man valt att stänga av sina 2 brasilianare p.g.a. att man inte dök upp på spelarmötet senast. Det betyder att av lagets 10 mål, så försvinner där 7, Brandao har gjort 3 och Bruninho 4.

Med det i åtanke så är bortalaget nästan för högt prisade. -0.25 som ger halva insatsen tillbaks vid oavgjort ger 1.82 på Betvictor, alldeles för bra i mina ögon! ALL - IN!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moffegrev (+4)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 18:57   #164
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 2
Sharp$: 54
Standard

Du är grym tompa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+1)
semsudin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 20:21   #165
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 802
Standard

Snyggt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tompa87 (+1)
ghostexxet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td