Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-24, 17:33   #40
Om_sommaren

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Ngn som har en idé om vem som gynnas mest av högt tempo och startrusning i avd 6? Jag tror att både 1,3,5,6,8 och evt 4 kommer att satsas hårt för att nå tät och att Ludde är en av dem gör inte saken sämre. Min tanke är att 3 kommer at ta spets före 1 inledningsvis frågan är vad som händer när hon blir överfallen utifrån? Är 8 Paramount först framme, med hjälp av vinklad startvinge? Kanske det är så enkelt att Fleming tar det lugnt i andra spår och knäcker alla till slut. Pedro Bi går hyfsat bra bakifrån och på distansen. Hur är det med 9 Remember my name, som har bra ryggar i starten? Idéer mottages tacksamt!
Fleming är väl den som tjänar mest på detta. Tycker han varit ruggig de senaste två starterna i sverige och måste h fin chans här om det går lite fort i början. paramount har jag alla respekt för men det kan väl inte gå från spår 8a. Rmember my name har ju fin rygg på fleming men var lite blek senast. det blir spik på fleming för min del här vilket tyder på att han torskar då jag alltid kommer fel på den lurige dansken.

för övrigt: kunde inte håkan k persson hitta nån kusk som har lite längre att resa än petter lundberg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat