Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-24, 11:40   #31
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Du använder en speltråd till att fråga om saker du inte hittar med Google !!!

Citat:
Ursprungligen postat av GreenTango Visa inlägg
Sökte efter den men hittade inte, det var just därför som jag skrev om det här.

Tack Migge
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 12:00   #32
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 13
Sharp$: 295
Standard

Speltråd? Tråden är väl frågor om och funderingar kring V75 omgången? Tycker Sörens spel är mycket viktig information pga att han sätter den ofta. Använder ofta hans spel som spik eller lås.

Alltid kul att det finns poliser i trådar som ska tillrättavisa person som skriver "fel" inlägg.

Hoppas du fått din tillfredsställelse för idag

Edit: Ser att rubriken på tråden heter: Sharps.se -> Spel, Tips, Rekar och Diskussioner -> Trav och galopp.

Tycker detta går under tips/rekar.

Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Borderline66 (+5)

Senast redigerad av GreenTango den 2014-10-24 klockan 12:05.
GreenTango är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 14:13   #33
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Ngn som har en idé om vem som gynnas mest av högt tempo och startrusning i avd 6? Jag tror att både 1,3,5,6,8 och evt 4 kommer att satsas hårt för att nå tät och att Ludde är en av dem gör inte saken sämre. Min tanke är att 3 kommer at ta spets före 1 inledningsvis frågan är vad som händer när hon blir överfallen utifrån? Är 8 Paramount först framme, med hjälp av vinklad startvinge? Kanske det är så enkelt att Fleming tar det lugnt i andra spår och knäcker alla till slut. Pedro Bi går hyfsat bra bakifrån och på distansen. Hur är det med 9 Remember my name, som har bra ryggar i starten? Idéer mottages tacksamt!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 15:00   #34
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

More than enough streckad på 0% Ryktas om regnig och skitig bana. Upplagt för utdragen spetsstrid. Finns även några som bör vara intresserade av att hålla tempot uppe. Får den en fin rygg sista halvvarvet är den livsfarlig. Vinner ju mer än 0% av gångerna iaf
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 15:13   #35
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Skor bak på 3 Eketorps Tess (avd3) enligt PU...då blev 7 Västerbothenews om möjligt ännu klarare...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 15:53   #36
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Favoriten nr 2 får väl loppet kört precis som han vill om man har otur. Behöver bara köra rakt fram och hålla farten. Är väl ensam kvar när alla andra har kört livet ur varandra
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 16:02   #37
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Favoriten nr 2 får väl loppet kört precis som han vill om man har otur. Behöver bara köra rakt fram och hålla farten. Är väl ensam kvar när alla andra har kört livet ur varandra
Det finns tre favoriter i morgon med startnummer 2. Calvin Borel, Red Rapide och Mosaique Face. Jag är lite trög i tankeförmåga och tankeläsning.

Mitt svar blir b) Red Rapide
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 16:02   #38
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Ska man försöka fälla Silver Annie så tycker jag MalmQvists styrning gjorde ett jättebra lopp senast. En lus som måste ha fått mycket bra havre inför senast.

Senast redigerad av draken den 2014-10-24 klockan 16:08.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 16:03   #39
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Det finns tre favoriter i morgon med startnummer 2. Calvin Borel, Red Rapide och Mosaique Face. Jag är lite trög i tankeförmåga och tankeläsning.

Mitt svar blir b) Red Rapide
Sorry. Jag glömde citera. Jo det var den jag menade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 16:33   #40
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Ngn som har en idé om vem som gynnas mest av högt tempo och startrusning i avd 6? Jag tror att både 1,3,5,6,8 och evt 4 kommer att satsas hårt för att nå tät och att Ludde är en av dem gör inte saken sämre. Min tanke är att 3 kommer at ta spets före 1 inledningsvis frågan är vad som händer när hon blir överfallen utifrån? Är 8 Paramount först framme, med hjälp av vinklad startvinge? Kanske det är så enkelt att Fleming tar det lugnt i andra spår och knäcker alla till slut. Pedro Bi går hyfsat bra bakifrån och på distansen. Hur är det med 9 Remember my name, som har bra ryggar i starten? Idéer mottages tacksamt!
Fleming är väl den som tjänar mest på detta. Tycker han varit ruggig de senaste två starterna i sverige och måste h fin chans här om det går lite fort i början. paramount har jag alla respekt för men det kan väl inte gå från spår 8a. Rmember my name har ju fin rygg på fleming men var lite blek senast. det blir spik på fleming för min del här vilket tyder på att han torskar då jag alltid kommer fel på den lurige dansken.

för övrigt: kunde inte håkan k persson hitta nån kusk som har lite längre att resa än petter lundberg
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 17:08   #41
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2637
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
2 Red Rapide = 200:- Vinnare
Han är ju alltid insnöad på Fleming och Björn Goop, så det var inte precis någon överraskning....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 17:11   #42
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2637
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
More than enough streckad på 0% Ryktas om regnig och skitig bana. Upplagt för utdragen spetsstrid. Finns även några som bör vara intresserade av att hålla tempot uppe. Får den en fin rygg sista halvvarvet är den livsfarlig. Vinner ju mer än 0% av gångerna iaf
Jägersros bana blir ju närmast hård om det regnar mycket.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 17:13   #43
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2637
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av whaton Visa inlägg
Queen koea är bort glömd bra sprinter är riktigt på gång.
Håller helt med dig, jag tror det är läge att spika faktiskt...
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 17:46   #44
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Som vanligt letar man nu efter morgondagens spikar.
V75-3 6 Västerboonthenews skrek jag mig hes på senast, när han inte var favorit. Han blir min första spik.
V75-6 2 Red Rapide blir min andra spik.

Spikarna ger möjlighet i mitt 1500 kronorssystem att gardera och få med ett par skrällar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-24, 17:52   #45
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Han är ju alltid insnöad på Fleming och Björn Goop, så det var inte precis någon överraskning....
Men Sören Englund är ju bevisat Sveriges bäste V75-tippande journalist sedan 20 år. Även när det snöar.
Det kanske är just för att han är så välinformerad och inte kommer med en massa överraskningar han är så bra?Och vinner i längden.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td