Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-26, 20:28   #17
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61670
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Har gått på trav sedan jag var 8 år. Pappa är också intresserad så jag fick spela genom honom från tidig ålder. Jag ser alla travlopp som körs under ett helt år och ägnar väldigt många timmar VARJE dag åt att kolla lopparkivet, analysera löpningsförlopp osv. Det finns inte många i Sverige som är lika insatt som jag är, ur spelarsynpunkt.
Imponerande. Men gissar att det blir lättare och roligare att ägna sitt yrkesliv åt spel på hästar när det går så bra i så unga år. Gissar att ni proffs även har koll på åtminstone travet i våra nordiska grannländer så det kan inte bli mycket tid över annat än till att äta och sova när man är proffs och har stenkoll på allt som rör sig.

Har du återinvesterat alla pengar du spelat in på att t ex köpa travhästar eller är det bara spelet som är intressant och sen använda alla vinster till annat. Gissar att du lagt några av miljonerna i någon fond för att säkra upp det hela om det någon gång skulle komma en sämre period spelmässigt, för man är ju väldigt sårbar ekonomiskt som spelproffs om det mot förmodan skulle sluta att trilla in vinster kontinuerligt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat