Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-26, 19:26   #16
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Här på forumet finns det i alla fall något hundratal travspelare som tillsammans lagt tusentals år på att se på trav från olika håll och kanter. Inte sällan kan det vara något dussin människor som sett samma lopp och har totalt olika åsikter om hur loppet kördes...

Här finns spelare som vunnit miljonvinster, som jobbar på olika betaltjänster för spelare, som jobbar som journalister, som spelombud etc. Spelare som besökt över 100 olika travbanor, och som tillbringar något hundratal dagar om året ute på banan. Hästägare, folk med körlicens, anställda av travbanor, uppfödare eller enbart blott spelteoretiker.

Här finns nästan alltid någon eller några att bolla idéer med, och som är vansinnigt skärpta på sina små byggstenar av den komplexa travsportens spel.

Välkommen hit!
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
overpace (+10), shasha (+10)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 19:28   #17
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 224
Sharp$: 57349
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Har gått på trav sedan jag var 8 år. Pappa är också intresserad så jag fick spela genom honom från tidig ålder. Jag ser alla travlopp som körs under ett helt år och ägnar väldigt många timmar VARJE dag åt att kolla lopparkivet, analysera löpningsförlopp osv. Det finns inte många i Sverige som är lika insatt som jag är, ur spelarsynpunkt.