Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-26, 20:29   #18
Gidde_Palema

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Här på forumet finns det i alla fall något hundratal travspelare som tillsammans lagt tusentals år på att se på trav från olika håll och kanter. Inte sällan kan det vara något dussin människor som sett samma lopp och har totalt olika åsikter om hur loppet kördes...

Här finns spelare som vunnit miljonvinster, som jobbar på olika betaltjänster för spelare, som jobbar som journalister, som spelombud etc. Spelare som besökt över 100 olika travbanor, och som tillbringar något hundratal dagar om året ute på banan. Hästägare, folk med körlicens, anställda av travbanor, uppfödare eller enbart blott spelteoretiker.

Här finns nästan alltid någon eller några att bolla idéer med, och som är vansinnigt skärpta på sina små byggstenar av den komplexa travsportens spel.

Välkommen hit!
Det stämmer. Men det jag söker är någon duktig spelare som jag kan ha kontakt med via till exempel sms dagligen och få höra omgående om det är något intressant på gång. Att sitta och läsa igenom 100 inlägg om dagen är inte riktigt vad jag söker. Det tar för mycket tid. Sedan vet man inte vilka som har substans bakom sina tips och vilka som inte har det.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat