Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema
Så är det. Mitt mål är att jag ska lyckas spela ihop pengar till pensionen. Samtidigt så går det att fortsätta med travspelet även när man är pensionär, "alla" som är på trav är ju pensionärer.
Men sen kommer pensionsåldern vara ännu högre när det börjar närma sig för mig och jag kanske inte ens lever tills dess. Jag har tänkt på framtiden, men ser det inte som ett stort problem i dagsläget. Allmänna pensionen finns ju till för alla också?
|
Tycker du har lite att bevisa innan någon finner intresse av dina påstådda kunskaper. Häng här och bevisa att du duger. Ut med lite analyser och spelförslag så får andra bedöma din kompetens!
Tills dess ska jag ge dig ditt livs bästa tips och jag garanterar att du, åtminstone när tiden är kommen, är mig evigt tacksam! Jag bjuder på den! Du kan alltid återgälda med en spik eller två! Håll i dig hårt så du inte ramlar av stolen och läs...
http://secure.pensionsmyndigheten.se...Pensionen.html
Allmänna pensionen är inte riktigt till för "alla"... I synnerhet inte professionella gamblers! Om du inte har något unikt avtal med bolagen som ser dina vinster som inkomst?

Eller du kanske syftar på "bostadstillägg för pensionärer" eller "äldreförsörjningsstöd" och i så fall ber jag om ursäkt...