Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-26, 23:04   #78
Gidde_Palema

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Tycker du har lite att bevisa innan någon finner intresse av dina påstådda kunskaper. Häng här och bevisa att du duger. Ut med lite analyser och spelförslag så får andra bedöma din kompetens!

Tills dess ska jag ge dig ditt livs bästa tips och jag garanterar att du, åtminstone när tiden är kommen, är mig evigt tacksam! Håll i dig nu och läs...

http://secure.pensionsmyndigheten.se...Pensionen.html

Allmänna pensionen är inte riktigt till för "alla"... I synnerhet inte professionella gamblers! Om du inte har något unikt avtal med bolagen?

Jag är som tidigare nämnt inte här för att bevisa för någon att jag är duktig på att tippa trav, jag vet själv vad jag kan. Det jag vill är bara att ha någon duktig spelare att snacka med, finns det ingen som har intresse för det så är det inte hela världen. Som jag skrev så oroar jag mig inte speciellt mycket för pensionen, pensionsåldern kommer vara hög och med tanke på min släkt så är det troliga att jag inte lever vid pensionsåldern. Jag är bara 20 år men ändå är min farmor, farfar, mormor och morfar alla döda. Pensionen är inget orosmoln i dagsläget, även om jag tänkt på det.

Jag vill leva på mitt största intresse och då det fungerar bra så tänker jag fortsätta med det
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat