Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-29, 04:18   #12
SharkNado

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Bara en fråga efter att ha skummat igenom dagboken en snabbis:
Varför fortsätter du spela tripplar och fyrlingar redan från början när du skriver i första inlägget att du bara ska spela singlar? Om du inte kan hålla dig till en simpel regel ens efter några dagar vet jag inte hur du ska komma ur det där träsket, för fattar jag rätt har du redan torskat pengar med din s.k girighet.
Du har fattat rätt , jag får nog ta två rejäla kliv bakåt och göra om och göra rätt.
Det är ett väldigt gammalt och invant beteende som jag ska försöka ändra på med hjälp av den här dagboken.

Men som du skriver , att jag redan någon dag efter jag lagt upp mina "regler" för hur jag ska spela , gör precis tvärtemot det ser inte bra ut.

Har inte heller haft någon vidare koll på mina spel förut som jag nu har med hjälp av spreadsheet.

Så jag har frågat mig själv frågan som du ställer , i takt med att den fyllts med röda minus. Blir ganska tydligt att det är påväg att barka.

För mig är det väldigt nytt att satsa "bara" max75 kr på ett bet , så bara det är ett stort steg för mig.
Det kanske är lite det som spökar...... omprogrammeringen från att beta för att känna spänning, till att beta för att vinna, låter kanske konstigt men där är nog mitt problem just nu.
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat