Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-26, 01:01   #1
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

SharkNado Zero2Hero? Fotboll,Hockey


Min tanke med den här dagboken är väl att jag ska försöka få mig själv att börja bli lite mer seriös med mitt spelande, inte låta girigheten ta över.

Med girigheten menar jag den där 3e matchen eller 4e matchen som man lägger till kupongen för att få upp oddset och som oftast bara får dig att förlora rubbet.

Jag har spelat så länge jag kan minnas men jag är nog totalt kass på det här med sportsbetting, det har jag upptäckt efter att ha läst lite i de olika trådarna på den här sidan.

Alla förkortningar ROI , BTTS , osv osv ... vissa har jag klurat ut men sen det här med statistik och % och Värde ...... jag ska försöka snappa upp och kika lite i spelskolan. Men till en början så ska jag börja spela på Singlar istället för tripplar o fyrlingar och skit .... Keep it simple.

Ska sätta in 1500kr på Unibet , och ska försöka hålla mig till singlar.

SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 01:17   #2
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Har 2st levande lappar på Nordicbet (mitt gamla liv ) som jag kan dela med mig av , så får ni se hur jag slaskat bort mina pengar innan jag startade denna dagboken.

Borussia MönchenGgladbach - Bayern Munchen Över 2,5 mål 1,60

Man U - Chelsea 2 2,35

Burnley - Everton 2 1,80 Totalt 6,77 x 447kr pot vinst = 3025kr

.................................................. ..................................

Liverpool - Hull Hcp 0-1 2 2,85

IFK Norrköping - Örebro 2 3,65 Totalt 10,40 x 100kr pot vinst 1040kr
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-26, 12:02   #3
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Sådär ... ska snart iväg till jobbet och har inte haft tid att spåna efter bra spel egentligen.
Men jag vill komma igång med dagboken och allt , så en match som jag hittade är i franska ligue1.

Guingamp-Nice.

Guingamp ligger sist och har på sina 5 hemmamatcher lyckats göra 2mål.

Nice har på sina 4 bortamatcher gjort 2 mål framåt.

Att inget av lagen gör mål ikväll gav 11ggr pengarna på Unibet , så jag dunka in 5 Units
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 00:16   #4
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Herregud .... allt jag spelat på har gått åt helvete .

Har gjort precis vad jag inte ska göra heller , satsa för mkt , satsa fast jag egentligen inte hittat nå bra spel....fuck it. Guingamp-Nice satsa jag på att det inte skulle bli några mål till 11ggr pengarna , den matchen slutade 2-7 !

Ja ja... är glad att jag ryggade Tompa87 på hans Allin drag med LA Kings hemma mot Columbus , stabil seger 5-2.

Jag har ryggat en till av hans bet i NFL Indianapolis Colts -3,5 IOT att vinna vs Pittsburgh steelers , hoppas den går in. Dem 2 spelen satsade jag 300kr vardera på , något som jag bestämt mig för att inte göra.
Ska hålla mig till max 75kr / bet.

La precis 3 spel till i 2 utav nattens NHL matcher.

Ryan Getzlaf som målskytt för Anaheim hemma vs San jose till 3.80 x 30kr

Francoise Beuchemin för Anaheim till 12.50 x 30 kr

Getzlaf förekommer ofta i målprotokollen för Anaheim har jag för mig och han Beuchemin lyckades näta 2ggr förra året vs San Jose , och då såg 12.50 odds bra ut.

Ett 3e bett är över 5.5 mål i Vancouver vs Washington matchen 2.07x75kr

Vancouver snittar 30 skott mot sig/match och med Ovechkin i andra laget så känns det som han kan trycka dit 1 eller 2 , Washington ställer sin andra målis i buren och Vancouver snittar över 3mål / match.

Vancouver snittar även 14 utv min / match ..... ännu en gång OVECHKIN och Washington med 3e bästa PP i Ligan.
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 11:48   #5
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Vi Slaskar vidare ....

Ikväll spelar jag över 2.5 mål i matchen emellan QPR-Aston Villa 2.14 på Unibet

QPR fick bra tryck mot Liverpool senast och såg bra ut framåt , mindre bra bakåt med 3 insläppta varav 2st var självmål.

Aston Villa har fått tillbaks målfarliga Benteke , han gick mållös ifrån bortaförlusten mot Everton i comebacken och lär vara på hugget i en match som denna.

Fc Nordsjälland-AaB Ålborg spelar jag 2an fast pengar tillbaks vid oavgjort till 2.35 på Unibet.

Ålborg har inte gått så bra i ligan och ligger en plats ovanför nedflyttning med 12 matcher spelade. I Europaleague hänger dem med bra och slog senast Dynamo Kiev hemma med 3-0.

Tror denna seger stärker dem inför kvällens drabbning.
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 22:53   #6
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Slaskaroonies .....

Lagt ett spel för imorrn utan att egentligen gjort någon research.....lite på känn

Speldjävulen i mig måste ha en lapp igång medans jag är på jobbet.
.................................................. ..........
Reims-Arles 1) 1.82 Denna ryggar jag Tompa87

Kaiserslautern - Greuther Furth Ö 2.5 ) 1.85

Go Ahead Eagles - FC Twente Ö 2.5 ) 1.57

Tot 5,29 ggr 3 Units. UNIBET
.................................................. ..........

Även en singel på Reims 1.82 ggr 5 Units. UNIBET
.................................................. .........

Detta med att hålla mig enbart till singlar är bara att glömma.

Kommer däremot att beta singlar mestaDeLs och kommer inte överskrida maxbet på 75kr/spel.

Även om jag inte kommer bli miljonär så kommer jag iallafall inte att förlora lika mkt som jag tidigare har gjort med mina tripplar och fyrlingar som jag satsat mer än vad jag egentligen har råd med.
Glad att jag hittat hit, man kan lära sig en hel del här om man lägger ner tiden.
En sak som jag inte förstår riktigt är detta med HCP spel ,
vad är skillnade med att beta tex Över 2.25 mål eller att beta Över 2.50 ? , jag menar , det kan väl inte bli 2,30 mål i en match ? Eller ibland står det +0 till ett lag , vad f´: menas med det ? Tacksam för svar , Gudnajt !
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-27, 22:55   #7
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkNado Visa inlägg
Sådär ... ska snart iväg till jobbet och har inte haft tid att spåna efter bra spel egentligen.
Men jag vill komma igång med dagboken och allt , så en match som jag hittade är i franska ligue1.

Guingamp-Nice.

Guingamp ligger sist och har på sina 5 hemmamatcher lyckats göra 2mål.

Nice har på sina 4 bortamatcher gjort 2 mål framåt.

Att inget av lagen gör mål ikväll gav 11ggr pengarna på Unibet , så jag dunka in 5 Units
Bra där ! matchen var målsnål och slutade 2-7 .......
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-28, 11:44   #8
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SharkNado Visa inlägg
Slaskaroonies .....
En sak som jag inte förstår riktigt är detta med HCP spel ,
vad är skillnade med att beta tex Över 2.25 mål eller att beta Över 2.50 ? , jag menar , det kan väl inte bli 2,30 mål i en match ? Eller ibland står det +0 till ett lag , vad f´: menas med det ? Tacksam för svar , Gudnajt !
http://secretbettingclub.com/blog/un...ing-explained/
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-28, 17:53   #9
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Tack så mycket : )
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-28, 18:34   #10
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Kör en trippel ala Capital One Cup....

Efter lite snabb läsning (BBC Sport) vet jag att Bournemouth aldrig i klubbens historia tagit sig vidare till en kvartsfinal, dem vann sin senaste ligamatch med 8-0 !
"Motivation slår kunnande" sa alltid min gamla fotbollstränare.... jag provar Bournemouth hemma mot West Bromwich till 2.10 Unibet

Även Fulham 2.40 liras , dem fick stryk av Derby i augusti med 5-1 och lär vara revanschsugna.
Derby vilar också många ordinarie.

Liverpool vilar flera startspelare medans Swansea trummar på med ordinarie folk.
Tror helt enkelt Swansea 4.30 vill detta mer.

21.67ggr pengarna på denna trippel hos Unibet x3Units

Motivation slår kunnande ?

Senast redigerad av SharkNado den 2014-10-28 klockan 18:52.
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-28, 22:10   #11
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Bara en fråga efter att ha skummat igenom dagboken en snabbis:
Varför fortsätter du spela tripplar och fyrlingar redan från början när du skriver i första inlägget att du bara ska spela singlar? Om du inte kan hålla dig till en simpel regel ens efter några dagar vet jag inte hur du ska komma ur det där träsket, för fattar jag rätt har du redan torskat pengar med din s.k girighet.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 03:18   #12
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Bara en fråga efter att ha skummat igenom dagboken en snabbis:
Varför fortsätter du spela tripplar och fyrlingar redan från början när du skriver i första inlägget att du bara ska spela singlar? Om du inte kan hålla dig till en simpel regel ens efter några dagar vet jag inte hur du ska komma ur det där träsket, för fattar jag rätt har du redan torskat pengar med din s.k girighet.
Du har fattat rätt , jag får nog ta två rejäla kliv bakåt och göra om och göra rätt.
Det är ett väldigt gammalt och invant beteende som jag ska försöka ändra på med hjälp av den här dagboken.

Men som du skriver , att jag redan någon dag efter jag lagt upp mina "regler" för hur jag ska spela , gör precis tvärtemot det ser inte bra ut.

Har inte heller haft någon vidare koll på mina spel förut som jag nu har med hjälp av spreadsheet.

Så jag har frågat mig själv frågan som du ställer , i takt med att den fyllts med röda minus. Blir ganska tydligt att det är påväg att barka.

För mig är det väldigt nytt att satsa "bara" max75 kr på ett bet , så bara det är ett stort steg för mig.
Det kanske är lite det som spökar...... omprogrammeringen från att beta för att känna spänning, till att beta för att vinna, låter kanske konstigt men där är nog mitt problem just nu.
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-29, 17:07   #13
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 30
Sharp$: 166
Standard

Ikväll spelar jag Manchester City -1 HCP vs Newcastle 1.70 x 5 Units

En andra match som jag låter mina slantar rulla på ikväll är Atalanta vs Napoli , jag spelar napoli till 1.80 hos Unibet. 3Units

Jag spelar dem för att dem har 3 spelare som är i ruskig form för tillfället Marek Hamsik, Gonzalo Higuain , Jose Maria Callejon..... dem öser in mål, alla tre förekommer regelbundet som målskyttar för Napoli och senast stod dem för alla 6 målen i 6-2 vinsten hemma mot Hellas Verona. Ggggggggoooooaaaaaaaaaaaallllllllllllll ! ! !

Mitt tredje lir för oss till spanien och Copa Del Rey och mötet emellan Segunda B laget Cornella och Los Galacticos / Real Madrid.

Jag väljer att spela att Real vinner 1a halvlek med 2 mål 1.96 hos Unibet. 3Units

Real vilar några ordinarie spelare men i offensiv kraft på planen ifrån start ser vi Khedira , och längst fram Chicarito och Benzema.

Madrid borde kunna göra en snabb affär utav det här , speciellt med forwards i absoluta världsklass vs ett Segunda B lag.
SharkNado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td