Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-02, 03:20   #1
Emeffeff

Emeffeffs avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Emeffeff - Speltips på trav och fotboll

Tjena! Jag har precis blivit medlem här på Sharps och tänkte dra igång en liten speldagbok med fokus på trav och fotboll. Det senaste året har jag spelat rätt så sporadiskt och nu vill jag komma igång, därför tänkte jag att det är lika bra att dela med sig av lite spel också. Jag spelar framför allt på matcher i Championship, engelska andradivisionen, när det gäller fotboll (nästan uteslutande AHCP och Ö/U). Det har bara blivit så eftersom jag har hittat spelvärde och haft bäst resultat där, samtidigt som jag också följer Watford en del sedan innan. Ibland blir det dock lite spel från andra divisioner i den engelska ligafotbollen och den europeiska fotbollen i övrigt. Som MFFare blir det att man ser en hundra allsvenska matcher per år så det blir även en hel del spel där när det är säsong. Jag har kollat på alldeles för mycket trav de senaste åren så jag kommer också lägga upp mina bästa travspel från den fasta marknaden (Unibet, Bet365 och så vidare).

Eftersom alla helgens matcher i Championship som brukligt spelades på lördagen och inget annat hittas i morgondagens övriga matcher (möjligtvis spelas Valencia i någon form mot Villareal) så kommer det ett par travspel från morgondagens V75-omgång på Eskilstuna i ett inlägg nedan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3), sirlarsson (+3), maddmax (+5)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat