Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-02, 02:20   #1
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Emeffeff - Speltips på trav och fotboll


Tjena! Jag har precis blivit medlem här på Sharps och tänkte dra igång en liten speldagbok med fokus på trav och fotboll. Det senaste året har jag spelat rätt så sporadiskt och nu vill jag komma igång, därför tänkte jag att det är lika bra att dela med sig av lite spel också. Jag spelar framför allt på matcher i Championship, engelska andradivisionen, när det gäller fotboll (nästan uteslutande AHCP och Ö/U). Det har bara blivit så eftersom jag har hittat spelvärde och haft bäst resultat där, samtidigt som jag också följer Watford en del sedan innan. Ibland blir det dock lite spel från andra divisioner i den engelska ligafotbollen och den europeiska fotbollen i övrigt. Som MFFare blir det att man ser en hundra allsvenska matcher per år så det blir även en hel del spel där när det är säsong. Jag har kollat på alldeles för mycket trav de senaste åren så jag kommer också lägga upp mina bästa travspel från den fasta marknaden (Unibet, Bet365 och så vidare).

Eftersom alla helgens matcher i Championship som brukligt spelades på lördagen och inget annat hittas i morgondagens övriga matcher (möjligtvis spelas Valencia i någon form mot Villareal) så kommer det ett par travspel från morgondagens V75-omgång på Eskilstuna i ett inlägg nedan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3), sirlarsson (+3), maddmax (+5)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 02:46   #2
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Jag skrev motiveringar som försvann när min dator bråkade så det blir bara lite korta förklaringar nedan.

2014-11-02 14:30EskilstunaNeona Princess VINNARE V 7 2.500

Neona Princess är en av mina favorithästar och i mina ögon är hon bäst i kullen. PU sänder till ledningen och därifrån blir hon oslagbar över Eskilstunas korta upplopp. Det enda som talar emot är att hon har haft en lång säsong, men det gäller även de värsta motbuden som inte visat någonting alls på slutet. Nej, det blir en repris på Stoderbyt här - spets och slut för PU.

2014-11-02 14:30EskilstunaAir Frame vs Backfire H2H H2H 3 2.200

Backfire är i mina ögon det värsta motbudet till Neona Princess dels då det är den spurtstarkaste hästen och tränare Tomas Malmqvist är skicklig på årgångslopp och dels då Air Frame var något blek senast och ser ut att vara på väg nedåt i form. Backfire hamnar troligen bra till från början med rygg på PU och ses sedan med goda möjligheter att kliva förbi Air Frame på upploppet.

2014-11-02 15:17EskilstunaFlorida Queen VINNARE V 1 9.000

2014-11-02 15:17EskilstunaSecret Service vs Florida Queen H2H H2H 3 2.200

Florida Queen är en läcker treåring med fina fartresurser. Senast i försöket plockade hon ner dem enkelt bakifrån med en imponerande spurt och övertygade då förmodligen mest av alla försöksvinnarna. Nu sänder André Eklundh till ledningen och där säger han att han ska köra. Låter mycket intressant! Solvallahästen Secret Service är också fin och går med ryckhuva för första gången, men har nästan enbart startat på Solvalla och har nu spår långt ut på vingen. Kapacitetsmässigt, enligt mig, inte bättre än min vinnare (dock bättre kusk).

Det blir nog också ett platsspel på 7 Slide So Easy i lopp 6 som såg mycket fin ut senast och spurtar förbi de flesta här om kusken hittar ner i ett vettigt slagläge och det blir någorlunda tempo på loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-02 klockan 20:06.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 13:17   #3
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Det blir ett par spel till med något lägre insatser:

2014-11-02 14:53EskilstunaSlide So Easy VINNARE V 1 15.000
2014-11-02 14:53EskilstunaSlide So Easy PLATS P 1 3.850
Mycket fin senast, kör kusken tidigare idag är det vinstchans med någorlunda tempo på loppet. Helstängt huvudlag idag.

2014-11-02 16:47EskilstunaEmmett Brown PLATS P 2 2.000
Spikas på V75 och kan leda loppet runt om. Goda platsmöjligheter även om det skulle bli ryggresa.

2014-11-02 17:00Primera DivisonVillareal vs Valencia +0.5 AHCP 1 1.875
Valencia är ett topplag och såg bra ut senast mot Elche. Villareal är förvisso stabila på hemmaplan, men är bättre mot sämre motstånd. Valencia +0,5 spelas.

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-02 klockan 20:06.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 20:25   #4
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Det blev ingen bra speldag idag, den förstördes redan i första V75-loppet när Neona torskade med nos. Galopp för Emmett Brown som sedan blev fyra gör att det blir minusstatistik efter första dagen. Tungt, men nya tag tas till tisdagens matcher i Championship och Champions League. Brighton ser ut att vara på uppgång och såhär på söndagen ser det ut som det blir ett spel där.

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-02 klockan 20:33.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-04, 15:09   #5
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Kvällens matcher i Championship är rejält analyserade! Det finns åtminstone två matcher med mycket fint spelvärde på förhand. Här kommer mina spel:

2014-11-04 20:45ChampionshipBrighton vs Wigan ÖVER Ö 2.25 AHCP 4 2.050

2014-11-04 20:45ChampionshipBrighton vs Wigan ÖVER Ö 2.5 FT 2 2.350

Brighton vs Wigan: Dagens bästa spel nummer ett hittas i matchen Brighton-Wigan där överspelet är mycket spelvärt. Brighton har sina två målvakter otillgängliga, Stockdale är fingerskadad och Al-Habsi får inte spela mot Wigan (utlåning), därmed tvingas man ställa 18-åriga Christian Walton i mål. Walton är inte helt oduglig dock, i hans enda a-lagsmatch hittils stod han för en bra prestation mot Tottenham i ligacupen och utöver det har han stått för Englands U20-landslag, men det känns ändå som ett klart minus jämfört med Al-Habsi/Stockdale. Högerbacken Aaron Hughes fick bäras ut på bår mot Bournemouth och Bruno är skadad sedan innan, dock kommer kapable Inigo Calderon in nu på högerbacken. Brighton har idag även gjort klart med yttermittfältaren Elliot Bennett på lån från Norwich och han går rakt in i truppen här. Brighton spelade bra senast mot Bournemouth borta och skapade en hel del chanser, anledningen till förlusten var att man släppte in tre riktiga skitmål bakåt. Wigan stod för en svängig insats senast mot Fulham och blandade en högkvalitativ offensiv insats med en underkänd defensiv. Nu är iochförsig den värsta boven i det dramat, Leon Barnett, avstängd, på grund av sitt röda kort. Den normalt sett mer stabila Ivan Ramis ersätter, men frågan är om det verkligen kan räta upp defensiven när tränare Uwe Rösler nu aviserar för rotation på grund av det tajta spelschemat. Brighton har inte vunnit på elva matcher och måste nog vinna här om Sami Hyypiä vill sitta kvar. De lär inte ligga på defensiven i alla fall, och över spelas utan att tveka. Jag hintade lite om att spela Brighton här i förra inlägget, men det känns inte aktuellt nu med tanke på deras målvaktssituation.

2014-11-04 20:45ChampionshipLeeds vs Charlton +0.25 AHCP 4 1.930

2014-11-04 20:45ChampionshipLeeds vs Charlton +0 AHCP 2 2.400

2014-11-04 20:45ChampionshipLeeds vs Charlton ÖVER Ö 2.25 AHCP 2 1.980

Leeds vs Charlton: Dagens bästa spel nummer två kommer i Leeds-Charlton där Charlton känns klart intressanta. Leeds har haft en riktigt turbulent period med noll vinster på de senaste sju matcherna och nu har man befordrat akademitränaren Neil Redfearn till huvudtränare. Redfearn har varit temporär tränare tidigare och tog då tio poäng på tolv matcher, men han känns ändå inte som det hetaste tränarvalet. I helgens bortamatch mot Cardiff stod Leeds för en horribel försvarsinsats och skapade heller inte mycket framåt. Nu är kaptenen Jason Pierce avstängd och in kommer skotten Liam Cooper som för första gången ska bilda mittbackspar med italienaren Belluschi. Det känns allt annat än stabilt. Dessutom saknar Leeds fortsatt Billy Sharp och Rudy Austin. Charlton värvade idag Francis Coquelin från Arsenal, en fullt duglig balansspelare för Championship, som kommer vara tillgänglig redan till matchen imorgon. Det största tillskotten är dock den viktige anfallaren Igor Vetokele som kommer vara tillbaka från start efter inhopp i helgen. Johann Gudmundsson är även han tillbaka efter inhopp i helgen och går troligen också in i startelvan här. Däremot vilas högerbacken Solly. Charlton har inte fått utdelning på slutet, men mot ett svagt Leeds och ett par nyckelspelare tillbaka är de klart spelvärda. Med tanke på Leeds dåliga försvarsspel och avstängda kapten är även överspelet intressant.

2014-11-04 21:00ChampionshipBolton vs Cardiff UNDER U 2.5 FT 2 1.950

Cardiff vs Bolton: Både Cardiff och Bolton är lag som ser ut att vara på väg uppåt med nya tränare. Cardiff har anställt Russel Slade som är en duktig och kapabel tränare från de lägre divisionerna. Han förespråkar ett rakt och enkelt 4-4-2-system och anfaller helst längs kanterna. Framför allt är Cardiff starka på fasta situationer och senast skapade man hela 8 av sina 13 (!) målchanser på det viset. För ett Cardiff som mer eller mindre har sämst bortastatistik i hela ligan kan det bli en tufft att skapa klara målchanser mot Bolton som är starka i luftrummet. Jag hade nog kunnat tänka mig att spela Bolton här egentligen, om det inte vore för en något blek insats mot Norwich senast. Laget är på gång med nye tränaren Neil Lennon och har en så pass kapabel trupp att de kommer klättra en bra bit i tabellen så småningom. Jag spelar istället under här, Jermaine Beckford ser ut att starta igen och är fortfarande iskall med noll den här säsongen för Bolton samtidigt som jag tror att Cardiff får svårt att skapa målchanser mot ett Boltonförsvar som är bäst i luftrummet.

2014-11-04 20:45ChampionshipBirmingham vs Watford -0.25 AHCP 1 1.980

Birmingham vs Watford: Jag håller alltid tummarna för Watford, som är laget jag ”följer” i Championship. Birmingham har en ny tränare i Gary Rowett och försvarade sig fullt godkänt i hans första match när de höll nollan mot Wolves (hade förlorat med 0-8 på hemmaplan före det). Watford är troligtvis ligans bästa lag, men är klart bäst på hemmaplan och tränare Jokanovic var inte helt nöjd trots 3-1-vinst senast. Beroende på vilka priser Watford hamnar på kan de vara spelvärda ändå, och jag tar ett litet spel på -0,25 till 1,98, med tanke på kvalitetsskillnaden mellan lagen och att Birmingham är ligans sämsta hemmalag.

Sheffield Wednesday vs Bournemouth: Svår match, men jag tippar målsnålt. Sheffield Wednesday kommer som vanligt att ställa upp med ett defensivt solit lag, dock kan vänsterbacken Joe Mattock saknas som isåfall ersätts av den mindre meriterade Claude Dielna. Laget är ett av ligans mest stabila defensivt, men skapar samtidigt allt för lite offensivt. Bournemouth är ett av ligans målgladaste lag, men insatsen i derbyt mot Brighton senast var sämre än vanligt och målen fick de rätt så tursamt med sig (självmål, styrning och straff). Det känns som att Bournemouths formtopp kanske håller på att avta och trots att de är ett klasslag kan det i samband med den tajta matchningen göra ett underspel berättigat här. Jag väljer dock att invänta laguppställningarna för att se om Mattock spelar.

Resten av matcherna i den här omgången avstår jag. Derby är ett klasslag, men inte helt lätt att veta var de står just nu och möter ett Huddersfield i form. Wolves är också oberäkneliga och spelade inte särskilt väl senast, trots att de möter ett Ipswich som knappt får ihop ett lag vågar jag inte spela här. Jag tippar på en tajt match i Middlesbrough-Norwich och under 2,5 mål, men oddsen lockar inte tillräckligt för att spela. Blackburn lockar desto mer och ser bra ut för tillfället, men faktumet att Millwall får tillbaka spelare och normalt sett är starka hemma gör att jag avstår. Reading mot Rotherham är också svår.

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-04 klockan 22:58.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-04, 16:15   #6
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Joe Mattock ser inte ut att spela för Sheffield Wednesday och eftersom jag inte hinner invänta laguppställningarna struntar jag i det spelet då underspelet inte känns säkert om Sheff Weds backlinje inte är intakt. Jag spelar istället Pietra I som vinnare i V64-4 på Jägersro. Hästen är klar favorit på V64 och har mycket goda chanser att leda från start till mål, därför känns det givet att syna Unibets överodds 2,00 (1,65 på Bet365).

2014-11-04 20:08JägersroPietra I VINNARE V 4 2.000

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-04 klockan 22:58.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-05, 14:23   #7
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Pietra I vann enkelt och Charlton fick med sig 2-2 borta mot Leeds, så man var inte helt borta på gårdagens spel iallafall. Wigan verkar tyvärr inte varit särskilt effektiva, men har inte sett några höjdpunkter än så svårt att dra några slutsatser. Jag kommer med fyra spel i kvällens travlopp på Solvalla istället:

2014-11-05 20:41SolvallaOctopus VINNARE V 4 2.000

2014-11-05 21:03SolvallaQvintette PLATS P 4 2.000

2014-11-05 21:25SolvallaGlobal Republic VINNARE V 1 3.000

2014-11-05 21:51SolvallaRiff Kronos VINNARE V 4 2.150


Octopus med Jorma Kontio i sulkyn har spår 2 och en lämplig uppgift att leda från start till mål över 1640 meter. Qvintette satt fast med mycket krafter kvar senast och goda chanser på spets här. God platschans. Global Republic gjorde debut i ny regi senast och höll då till en andraplats. Lopp i kroppen nu och kan mycket väl räcka till seger. Duell mellan fyraåringarna D'One och Riff Kronos. Jag är inte säker på att D'One blir släppt till ledningen (Remote Control kan svara) och Riff Kronos är i mina ögon en bättre häst i grunden.

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-05 klockan 22:38.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 00:33   #8
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

2014-11-07 21:00ChampionshipBolton vs Wigan +0 AHCP 2 2.130

Derbymatch, Bolton vs Wigan, och de kan såklart som alltid sluta lite hur som helst. Jag väljer ändå att spela Bolton som känns helt klart på gång under nye tränaren Neil Lennon. Både Bolton och Wigan är grundkapabla lag, men för stunden är de tidigare definitivt mer på gång vilket de inte minst visade senast när Cardiff kördes över. Jag blev lurad av Lennon i den matchen, där jag spelade under 2,5, som utan några indikationer på presskonferenser och i intervjuer valde att ställa upp med ett förändrat lag där den unge mittfältaren Vela fick chansen som högerback och Craig Davies petade Jermaine Beckford på topp. Iskalla Beckford var alltså en av motivationerna till underspelet och in kom istället Davies som stänkte dit två baljor. Han spelar möjligen från start igen imorgon (om inte Joe Mason som är tillbaka spelas, det blir ingen Beckford iallafall). Det ska dock sägas att Bolton saknar Darren Pratley och eventuellt även Mark Davies. Viktige Kevin McNaughton är tillbaka på högerbacksplatsen iallafall. Jag spelar 2 units på Bolton DnB till oddset 2,13 som lockar och inväntar sedan line-ups för eventuell utökning.

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-07 klockan 22:34.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 12:19   #9
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

2014-11-07 13:45SolvallaVarenne Avenue VINNARE V 3 2.750

Varenne Avenue har sett mycket fin ut i två segrar efter sjukdom och ska enligt tränaren ha gått ännu mer framåt med lopp i kroppen. Jag tror han får överta ledningen tidigt och vinner enkelt. 2,75 är ett klart överodds och spelas utan att tveka (lär hamna på 17-20 på vinnarspelet).

Edit: Startgalopp

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-07 klockan 13:36.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 19:58   #10
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

2014-11-07 21:00ChampionshipBolton vs Wigan ÖVER Ö 2.5 FT 2 2.170

Lennon chansar rejält med uppställningen och slänger in 20-årige anfallaren Max Clayton som gjort noll mål på fyra inhopp. Dessutom startar han fortsatt med offensive Vela som högerback och låter landsmannen McNaughton inleda på bänken. Det finns anledning att vara orolig för Boltonspelet och priserna på den sidan har stigit rejält. Priserna för över har också stigit efter lineups vilket jag inte köper fullt ut. Jag tror Bolton kommer satsa framåt med den här laguppställningen och dessutom är målfarliga Fortuné tillbaka för Wigan. Över 2,5 mål till 2,17 spelas.

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-07 klockan 22:34.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-07, 20:21   #11
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

2014-11-07 21:17ChampionshipBolton vs Wigan ÖVER LIVE Ö 2.0 AHCP 2 2.050

Wigan bättre hittills och rätt så böljande matchbild. Fyller på med över 2,0 mål till 2,05.

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-07 klockan 22:34.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 01:36   #12
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Bolton pulveriserade Wigan i andra halvlek och både anfallarna Clayton och Davies fick måla. De blir säkert nedspelade med tre vinster på fyra matcher nu, men vi fortsätter att passa Bolton framöver. Jag har hittat fem spel till morgondagen vilket inte var allt för lätt. Just nu orkar jag inte skriva några längre motiveringar men kan säga som så att jag gick på två av seriens bästa lag i Championship där det var särskilt svårt att hitta något. De - alltså Derby och Norwich - stöter förvisso på bra motståndare i form av Wolves och Nottingham, men det är också motståndare som dras med skador och dålig form. Dessutom spelas under 2,5 mål i derbyt mellan Sheffield Wednesday och Rotherham som luktar målsnålt lång väg där ligans defensivaste lag, Sheff Wed, troligen kommer få styra spelet mot ett Rotherham som backar hem. Sheff Wed har också Royston Drenthe avstängd som annars bruka kunna hitta på något på egen hand. På travet spelas Eketorpets Tess som vinnare (bäst kapacitet i den här Silverdivisionen, hård öppning emot) och Go Johnny Gogogo på plats (min tipsetta i det här loppet och mycket intressant med Takter som kusk).

2014-11-08 13:15ChampionshipDerby vs Wolverhampton -0.25 AHCP 2 1.780

2014-11-08 16:00ChampionshipNottingham vs Norwich +0 AHCP 2 1.910

2014-11-08 16:00ChampionshipSheff Wed vs Rotherham UNDER U 2.5 FT 2 1.810

2014-11-08 14:30HalmstadEketorpets Tess VINNARE V 3 2.750

2014-11-08 14:52HalmstadGo Johnny Gogogo PLATS P 5 1.900

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-08 klockan 17:05.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 15:46   #13
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

2014-11-08 16:46HalmstadFascination VINNARE V 1 27.000

Chansar med ett litet spel på Fascination som är på väg tillbaka efter lång skada. Förmodligen dålig form, men ändå spännande med bfro som hon har 5 av 7 (2 galopp) vinster med.

Edit: Fan, Johnny satt tokfast med Fascination som såg jättefin ut. Passar vi till nästa gång.

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-08 klockan 15:53.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-09, 16:30   #14
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

2014-11-09 17:28Premier LeagueSwansea vs Arsenal ÖVER LIVE Ö 2.0 AHCP 3 2.075

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-09 klockan 17:40.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-09, 17:36   #15
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

2014-11-09 18:32SupercupenMalmö vs Elfsborg LIVE -0.5 AHCP 3 2.110

Elfsborg ser ut att ha problem med gräsmattan på Malmö Stadion.

Senast redigerad av Emeffeff den 2014-11-14 klockan 20:27.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td