Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-05, 15:40   #53
the chef

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äh vafan drar igån denna igen, som ni märker har jag tagit bort förra sheetet slutade på -, då jag helt tappade min MM och började spela på för mycket jag var väl ung och dum. Tror jag har lärt mig lite tills nu åtminstone och tänkte försöka dra igång den här boken igen.

Kommer hålla mig till MMA i dagboken då det är en sport jag följt länge och har mycket insyn i. Alla spel som läggs upp här i dagboken kommer att motiveras

Första spelet blir på Soa:

Ogiltigt spel-ID: 2285551

Soa har ett record på 21-4 och förlorade sin senaste match mot Jared Rosholt där han inte imponerade särskilt mycket. Han är ingen toppfighter men helt ok. Han är 3-1 i UFC och alla vinster har kommit via KO/TKO. Han har kraft i nävarna det märks.

Walt kommer in här som en sen ersättare och har väl inte haft mer än två veckor på sig att förbereda sig för denna match. Han är inte en särskilt bra fighter och hör inte hemma i UFC. Han var i UFC en kort stint och gick 0-2 med förluster just mot Rosholt och Krylov. Senaste matchen gick han i Titan FC vilken han vann över DJ Linderman på KO. Han är inte tillräckligt bra för att var i UFC och jag tror att det kommer att märkas tydligt i denna match

Med kort tid att förbereda sig för Harris och till det att han inte alls håller samma klass som Soa tror jag på en enkel seger på Soa. Antingen via en KO eller att Soa tar ned Walt på marken för att slå ut honom där.

Oddsen känns väldigt generösa och jag hade förväntat mig något runt 1.3 på Soa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+10), maddmax (+10), kusagwa (+1)

Senast redigerad av the chef den 2014-11-08 klockan 11:58.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat