Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-23, 21:09   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1401649


Phoenix har ett bra lag och bara Smith skärper till sig i målet borde de vinna med 2 mål här.

Ogiltigt spel-ID: 1401331


Hornets spel har sett bättre ut på slutet och matcherna mot Spurs brukar vara jämna de har en hyfsad defensiv och deras offensiv ser bättre ut nu.

Ogiltigt spel-ID: 1401329


Tycker HCPt är högt här, Raptors är inte ett dåligt lag och borde kunna hålla den här matchen inom 10 poäng

Ogiltigt spel-ID: 1401691


Stephens har spelat bra men här tror jag det tar slut, Azarenka är bättre och jag tror hon avfärdar Stephens ganska enkelt

Ogiltigt spel-ID: 1401692


Sharapova har sett riktigt bra ut under AO och jag ser inte varför det skulle ändras nu hon är en stabil spelare och borde ta det här i två set

Senast redigerad av the chef den 2013-01-24 klockan 08:48.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-26, 18:23   #47
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Några dagars frånvaro från spelboken och det har gått uselt hoppas vändning ikväll.

Ogiltigt spel-ID: 1406924


Försvarspelet fungerar bra för Colorado och målvaktspelet likaså högt odds här, Sharks har viktig match mot Vancouver imorgon och ser ut att starta med Greiss i målet en försvagning mot Niemi

Ogiltigt spel-ID: 1406917


Blues har börjat säsongen strålande och tror de vinner ikväll mot ett dallas som har svårt att göra mål, Jagr är dessutom skadad.
fyller på sedan

Senast redigerad av the chef den 2013-01-29 klockan 20:57.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-31, 17:17   #48
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Mycket annat du börjat spela på än US och Tennis. Någon du ryggar eller har du kolla på alla dessa spel?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-31, 17:32   #49
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är ett stort hockeyfan och spelade länge ishockey, anser mig ha koll på både finsk och svensk hockey, lite mer på finsk kanske.
Fotboll har jag egentligen inte rekat så länge där känner jag mig mest osäker.
Basket anser jag mig också ha bra koll på även i europa

Senast redigerad av the chef den 2013-01-31 klockan 17:36.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-31, 17:58   #50
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the chef Visa inlägg
Jag är ett stort hockeyfan och spelade länge ishockey, anser mig ha koll på både finsk och svensk hockey, lite mer på finsk kanske.
Fotboll har jag egentligen inte rekat så länge där känner jag mig mest osäker.
Basket anser jag mig också ha bra koll på även i europa
Okej okej! Tyckte bara det var konstigt när det kom spel på turkisk fotboll och allsvensk hockey mitt i allt

BOL
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-31, 18:05   #51
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha kan förstå det.. nog första spelet någonsin på turkisk fotboll för mig..
Tack
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-02, 22:20   #52
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Vad har hänt med din MM?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-05, 14:40   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Äh vafan drar igån denna igen, som ni märker har jag tagit bort förra sheetet slutade på -, då jag helt tappade min MM och började spela på för mycket jag var väl ung och dum. Tror jag har lärt mig lite tills nu åtminstone och tänkte försöka dra igång den här boken igen.

Kommer hålla mig till MMA i dagboken då det är en sport jag följt länge och har mycket insyn i. Alla spel som läggs upp här i dagboken kommer att motiveras

Första spelet blir på Soa:

Ogiltigt spel-ID: 2285551



Soa har ett record på 21-4 och förlorade sin senaste match mot Jared Rosholt där han inte imponerade särskilt mycket. Han är ingen toppfighter men helt ok. Han är 3-1 i UFC och alla vinster har kommit via KO/TKO. Han har kraft i nävarna det märks.

Walt kommer in här som en sen ersättare och har väl inte haft mer än två veckor på sig att förbereda sig för denna match. Han är inte en särskilt bra fighter och hör inte hemma i UFC. Han var i UFC en kort stint och gick 0-2 med förluster just mot Rosholt och Krylov. Senaste matchen gick han i Titan FC vilken han vann över DJ Linderman på KO. Han är inte tillräckligt bra för att var i UFC och jag tror att det kommer att märkas tydligt i denna match

Med kort tid att förbereda sig för Harris och till det att han inte alls håller samma klass som Soa tror jag på en enkel seger på Soa. Antingen via en KO eller att Soa tar ned Walt på marken för att slå ut honom där.

Oddsen känns väldigt generösa och jag hade förväntat mig något runt 1.3 på Soa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+10), maddmax (+10), kusagwa (+1)

Senast redigerad av the chef den 2014-11-08 klockan 10:58.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-05, 15:18   #54
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul att se! Definitivt något jag kommer följa och ryggar första spelet i omstarten. BOL!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-08, 11:00   #55
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul att du hakade på maddmax och skönt med en vinst! Ny gala redan ikväll ifrån Brasilien har dock inte hittat riktigt hittat något spel som tilltalar mig kanske dyker upp 1 eller 2 senare som jag håller ögonen på och ska se hur oddsen utvecklar sig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 10:38   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nej blev inga spel i lördags och tur var det då jag funderade å Shogun och han åkte på en snabb KO. Ny vecka och en jäkla massa MMA UFC, Cage Warriors, Bellator och WSOF. Har hittat några spel och kan komma fler. ska iväg så alla kommer inte på en gång utan droppar in då och då under dagen här i boken

Ogiltigt spel-ID: 2298751



Detta är en matc på UFC 180, de var med i TUF latin america men förlorade i första omgången, Cannetti fick en chans till i semin då vera skadade sig men förlorade även där. Han är dock en bra fighter och jag förstår inte varför han är underdog här. Han är 6-1 i karriären (matcherna från tuf räknas ej in i record) och är bra allround. han enda förlust kommer via sub men det var mot Cristiano Marcelo som har riktigt vass BJJ. Han har en helt ok striking och hyfsade nedtagningar.
Briones 15-4 imponerade inte på mig och är inte lika bra allround. Jag tror att han kommer att bli nedtagen här och antingen åka på en sub eller en dec förlust, då jag tror han får det svårt att ta sig upp igen.
Ett rimligare odds på Cannetti vore 1.9, men matchen går i Meiko och man vet aldrig vad poängdomarna hittar på så låg insats.

Ogiltigt spel-ID: 2298755


Nästa spelet är ifrån Bellator, där Schilling möter Manhoeff. Schilling är 1-3 i sin MMA karriär men en jäkligt bra kickboxare och alla hans förluster har kommit via sub. han har dock inte gått en mma match sedan 2008. Manhoef är också en bra kickboxare ochhar mer erfarenhet av mma. Dock är han inte särskilt bra på marken. Hans record är på 29-11 så rutin saknar han inte.
Schilling är den bättre stående fightern här men Manhoef har rutinen från MMA och buren. Trots det ser jag ändå värde på Schilling som när som helst kan knocka Manhoef. Jag tror som sagt inte att Manhoef kommer att försöka få ned detta till marken då han är en stående fighter och gillar att underhålla. Ser värde på Schilling till detta odds och det blir en liten insats

Ogiltigt spel-ID: 2298753


Detta kommer att bli en spännande och rolig match. Första matchen mellan dessa herrar var ämn och vanns av Brooks. Det var dock speciella omständigheter. Chandler var tänkt att möta Alvarez som fick hoppa av pga skada och blev ersatt av Brooks på kort varsel. Chandler påstår även han att han var skadad.
Likväl blev det förlust och han har nu 2 raka förluster om än jämna matcher som kunnat sluta hursomhelst. Men jag tycker att Chandler blir övervärderad här, visst han tränar med ett bra gym Alliance och var riktigt bra men jag tycker att han inte riktigt sett lika bra ut de senaste två matcherna. Han är bra allround och en topp 15 fighter i LW men Brooks är inte dålig.
Brooks har 5 raka segrar och utvecklas hela tiden, han var riktigt bra i första matchen och jag antar att han fortsatt har utvecklats och är än bättre nu. Han är svår att avsluta och detta komemr att bli en jämn match, där Brooks mycket väl kan ta ett dec. Oddset är enligt mig för högt, mer rättvist vore 2.8 och jag måste testa Brooks.

Ogiltigt spel-ID: 2298757


Här går jag in lite tyngre. Visst Melvin är en UFC veteran men han verkar helt ha tappat motivationen, han har misat vikten jag vet inte hur många gånger i rad och misssade även vikten till denna titelmatch så det blev non title. Han är en slgger typ som gillar att brawla. Ingen vidare kondis har han och nu med viktproblemen lär den vara ännu sämre. Justin är på väg uppåt, han är riktigt lovande och slår riktigt hårt och sparkar som en häst. Han har inte satts på några större prov hitills och jag har inte sett mycket av han cardio. Denna match trodde jag skulle bli jämn men Melvin verkar inte vara i sin bästa form och Justin bör ta detta och snart komma till UFC där han hör hemma. han har 10 segrear via KO/TKO och är 12-0 det lär bli 13-0 efter ikväll

Senast redigerad av the chef den 2014-11-16 klockan 09:54.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-15, 23:33   #57
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2299881


Sista spelet för kvällen. Phan är tuff och uthållig även rutinerad. Men han är inte särskilt bra. Han har aldrig imponerat å mig under sin stint i UFC och han har en tuff match framför sig här.
Richman är bättre än Phan, visst han är inte UFC klass men är en bra fighter. Phan har haft sina bästa år och jag tror inte att han tar en seger här. Men Phan är som sagt en uff fighter och jag tror inte han blir avslutad. Richman tar detta via dec

Senast redigerad av the chef den 2014-11-16 klockan 09:54.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 16:19   #58
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ny gala framför oss på lördag.

Jag har hittat ett spel som kommer att sjunka.

Ogiltigt spel-ID: 2301772


jared är en bra fighter med bra brottning men han är verkligen ingen avslutare av rang. Han möter ALEXEY OLEINIK som är 49-9 under karriären och bra på marken, 40 av hans segrar har kommit via sub, men motståndet har varit sisådär. Han vann över cro cop men det var 2013 och då var Cro Cop slut som fighter. Här har han en tuff match framför sig. Jag tror att detta blir en jämn match, Rosholt blir svår att fånga i ett lås eller strypa ut och Rosholt har även en bra haka. Detta bör sluta i ett dec
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-22, 20:53   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej igen kära dagbok,det var ett tag sen sist. det har gått lite troll i mina spel den sista tiden men nu ska 2015 bli ett bra år. hade ett spel på Oliviera men då TJ skadade sig när han banta blev matchen inställd.

Ogiltigt spel-ID: 2464613


Martins är värd ett försök här. Han är en företetta världsmästare i BJJ och kan mycket väl subba Khalibov, Khalibov åkte på en sub mot Benson som även han är bra på marken. Martins är heller ingen duvunge stående han såg helt ok ut mot Cowboy som är riktigt vass stående. ryssen ska vara favorit men knappast med såhär mycket kanske att Martins skulle ligga runt 3.3

Senast redigerad av the chef den 2015-02-23 klockan 06:35.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-24, 07:36   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 229
Sharp$: 2181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 2466548



Får bli ett spel på Means här, han är setbra ut sen han kom tillbaka till UFC och WW. Han har två raka segrar och bra krut i nävarna.

Dhiego Lima tog sig till UFC via TUF men förlorade finalen mot Eddie Gordon där han blev utslagen.

Means är en bättre fighter och han bör vinna detta, Lhima har potential men är inte på Means nivå än. Till detta odds måste jag prova Means. Tror oddset kommer att droppa till 1.8 där det bör ligga

Senast redigerad av the chef den 2015-03-01 klockan 09:19.
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td