Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-09, 23:36   #65
rrylander

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Tror inte jag känner någon som skulle hoppa på ett andelspel med 200 andelar. Jag spelar inte streckspel för att vinna tio ggr insatsen om det inte är för att få in spelpengar till något senare spel.. Finns många lättare sätt att vinna 10ggr pengarna på än att satsa på 7 lopp. V75 har ändrats helt klart. Ska mycket till för att bli ensam på v75. Allt är sönderläst och alla kan ta del av samma information.Väldigt många ombud spelar också större andelsystem. Gamle travtränaren Roland Jansson tex sjöar på sina andelar. Brukar ha en massa mindre andelsystem och ett större upp mot 50000 rader. Sätter 7an rätt ofta.
Hur många av människorna som köper dessa andelar tror du vet att så många andelar faktiskt säljs? När du gör systemet skriver du bara ut den på tio andelar. När dessa tio sedan är slut skriver du bara ut extra andelar vilket gör att istället för att få sju rätt med ett system där du har 200 andelar, har du nu tjugo system med tio andelar vardera som får sju rätt. Detta är i min mening den absolut största anledningen till att värdet inte blir högre. Just den här snubben missade ju till och med chansen om att bli ensam med sju rätt i somras tror jag det var, då han kört ut extra andelar. Istället för att bli ensam med sju, fick han nu två och ett halvt system som fick sju rätt och därmed mycket mindre pengar. Men sånt har ju inte Svensson koll på. Man fortsätter köpa extra andelar och förstör på så vis värdet för sig själva. Den dagen inget stort ombud får in sjuan kommer värdet även öka massor.
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat