Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-16, 15:37   #7
Storchen

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lethal Visa inlägg
Fin basket igår!

Efter en snabb titt på dagens program ser Pacers och Pistons bra ut än så länge.
Pacers har 3 raka vinster sen Granger kom tillbaka och har en grym offensiv för tillfället.
Pistons har 2 raka vinster nu sen sin stora losingstreak och jag tror på dom igen idag!
--> Lethal, ja gillar oxå Pacers här då Hornets B2B on the road normalt inte brukar vara receptet trots att dom gjort det bra på senare tid.
Men 5-15 OTR talar sitt tydliga språk och enda anledningen Hornets lyckats hålla sig strax under .500 är hemmaspelet som stavas 15-3!
Alltid tufft med att ta en OT förlust och blev 46+ min på CP3 igår vilket kan få avdrag i hans scoring idag och ist. fokuserar på att spela fram D. West och Peja. Tror inte CP3 kommer kunna bära bära Hornets på sina axlar mot ett nytänt Pacers där Granger och Murphy gått från klarhet till klarhet.
Granger såg inge vidare ut i första matcherna efter sin månadslånga skadeperiod, men har snittat 30,5p i senaste två starter med bra skärpa på 3p skyttet och han är svårläst och säker i skyttet både ITP och utanför bågen.
Vidare så har Dunleavy varit en grymt bra injektion från bänken senaste tiden oxå hade 30p mot Suns från bänken på 26 min.

Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat