Ämne: V86 - 19 nov
Visa ett inlägg
Gammal 2014-11-19, 00:20   #7
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av greenj Visa inlägg
Aroma Grim går alltid bra efter vila. Kul att se om Johan kunnat flytta fram henne ett snäpp. Farlig om tempo.
Japp, både hästen och regibytet är intressant. Men det är marginellt spelvärde som bäst, läget är iskallt och Johan börjar bli påpassad på riktigt nu.

Jag kommer nog fylla på i första tre och fylla på mot slutet imorrn.

4-Iponema låter det påställt på. Skrynklar den ihop sig är det väl toppade 10,12 emot bara. Eastar Rapida kunde ha varit intressant med annan kusk men inte nu.

5-Det kommer dras stora växlar på Evens vinst mot Lover Face. Sander Esterel ser ut att bli grymt spelvärd som andrahandare och klar för spets. Såsar Flemming i kön för länge som han gör i minst hälften av alla lopp kan han ju glömma att fånga in Johnny som skränar in sin över upploppet.

6-Jäkla bra lopp för klassen! 1,3 är bra och lägesgynnade. Om loppet vore lite mer ojämnt hade jag trott Untersteiner och Melanders hade ungefär den chans de kommer bli betrodda till, men nu blir det nog svårt att runda och slå de där framme.

7-Min hypotes är att Johan spetsar, släpper utan strid till Stefan som får vara hyfsat ifred och antingen rinna undan eller bli avslagen på stretchen. Låser på dem!

8-Prince Di Poggio har toppform, bra läge och får Björn i vagnen. Bäst chans men blir stor favorit också. Spika eller dubbla med/chansspika Verymuchkiss Karsk. Fin comeback, får kusk nu och sitter i ledningen initialt.

Eller så ändras allt imorrn, vi får se. Nu blir det sängen i alla fall!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat